|
Hejsa, jeg har lige et spørgsmål omkring bogføring af kortbetalinger. idag har jeg en webshop hvor alle "ordrer" bliver kopieret over i Ecnonomics, men derfra skal jeg manuelt vælge hvilket kort der er brugt til at betale med(betalingsbetinglser) og derefter bogfører dem enkeltvis. Dette efter instruks fra bogholder for at banken passer.. jeg nægter simpelthen at tro at der skal alt det manuelt arbejde til rent regnskabsmæssigt "bare" for at bogføre faktuaer..jeg er helt med på at alt omkring kreditering mv skal laves manuelt, og til dels også at det er nemt for bogholder når fakturaer er bogført på de konti hvor også TELLER betalinger kommer ind, men er der ikke en anden måde at gøre det på? jeg mener, hvad gør alle andre webshops? her tænker jeg at indlæsning af bankfiler fra banken kunne være en løsning til nemmere bogføring? eller EPAY/DIBS filen direkte i economics, som så masse opretter de fakturaer? kan man ikke bogfører alle fakturaer på en og samme konto/modkonto(betalingsbetingelser) og derfra bogfører sig ud af alt det manuelle arbejde? og nå ja.. skulle i kende en regnskabs konsulent der gør sig i at hjælpe webshops med deres ordre flow der har styr på economics og woocommerce webshops, så send gerne en besked da jeg jeg godt kunne bruge noget opsætnings hjælp i nogle timer.(nordsjælland) på forhånd tak. |
Bogføring af kortbetalinger i regnskab
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem