Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger testvirksomhed - tilbyder gratis e-learning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Den Fleksible Administrative Support Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har for nyligt erhvervet mig kompetencerne til at udarbejde kreative og flotte e-learnings via Articulate Storyline. Derfor søger jeg en "testvirksomhed", som kunne tænke sig at få lavet en gratis e-learning med maksimum varighed på 15 minutter. 

Fordelene ved e-learning er blandt andet:

  • Læringen foregår i deltagerens tempo, uafhængigt af skemaer og tidsplaner.
  • Deltagerne i et e-læringsforløb har mulighed for at fordybe sig i materiale og kan arbejde med det når tiden og lysten er tilstede.
  • Deltagerne har mulighed for at repetere det stof de ikke umiddelbart forstår, uden at de opholder de andre deltagere
  • Deltagerne har mulighed for at opnå en forforståelse for temaer og emner inden de går i gang med at arbejde med stoffet
  • Multimedieproduktioner støtter undervisningsdifferentiering – virkemidler så som visualiseringer og interaktivitet giver forskellige tilgange til stoffet.
  • Opdateringer og ændringer i skriftligt materiale kan gøres hurtigt og billigt.
  • Det er ressourcebesparende, idet undervisningslokaler, transport, forplejning osv. kan spares.

Har du lyst til at være testvirksomhed, så send mig en besked og hør mere om mulighederne.

Mvh Tonni

Den Fleksible Administrative Support

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Sesam Sesam Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonni,

Fedt initiativ - jeg tror virkelig vi har meget i vente indenfor e-learning. 

Jeg kommer fra Sesam Sesam hvor vi afholder kurser og træning i kundeservice. Vi afholder kundeservicekurset Skab go' dialog på telefonen og her kunne det være super relevant med en lille opfølgnings elearning som kunne sendes til deltagerne - som gav lidt ekstra opgaver eller lignende efter kurset. 

Hvis du også tænker det kunne være relevant og det du søger indenfor test, så må du meget gerne skrive til hej@sesamsesam.dk  med lidt info om hvor lang tid du tænker det vil tage, vil vi kunne sende det ud efterfølgende, hvad forventer du af referencer etc. etc.. 

Mvh

Steffen

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonni

Jeg tror helt sikkert på at E-Learning er fremtiden, og det kunne være aktuelt for os. Send mig gerne en PB :-)

/Casper

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonni

Det lyder rigtig spændende :-)

Du er velkommen til at sende en PM.

Venlige hilsner

Dani

Fra Herlev
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Den Fleksible Administrative Support Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Tak for din henvendelse. Jeg har sendt dig en mail.

Mvh Tonni 

Fra Herlev
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Den Fleksible Administrative Support Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Tak for din henvendelse. Jeg har sendt dig en mail.

Mvh Tonni

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)