Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån eller finansiering?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg står og mangler en eller et sted der vil kunne hjælpe mig med et lån eller finansiering til min drømme webshop. Hvor jeg kan sælge det mest populære mode tøj.
Håber at der er en der kan hjælpe mig eller komme med et godt råd for at min drøm kan gå i opfyldelse.

Mvh. Gina.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes at du skal starte med at ændre din overskrift så den beskriver hvad du spørger om. HJÆLP er ikke en overskrift det er når vi skal ringe efter 112 :)

Har du erfaring med webshop og ved Hvad det vil sige at lave / drive en webshop og hvad der skal til for at få en forretning ud af den ?


Kender du til SEO ?
Kender du til Adwords / online markedsføring ?

Hvis ikke vil jeg anbefalde at du læser op på alt du kan om dette inden du kastet dig ud i at låne til at åbne en webshop.

Det er ikke nemt at få succes med en webshop og hvis du skal være synlig i google og få kunder ind. Skal købe dig til hjælp til seo og markedsføring kan det blive dyrt. Så det er godt at du kender til grund reglerne så du evt. Selv kan gøre noget af det eller til når du skal hyre folk til det så du ved lidt om hvad de snakker om når du kontakter dem og det mindsker risikoen for at du bliver tager i "numsen"


Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er god til at skrive kan du starte med at lave en Wordpress blog på Det domænenavn som du ønsker shoppen på og skrive gode lange artikler om de emne og produktet din mulige fremtidige shop skal sælge.
Så har du en fordel mht synlighed i google til når du kan få åbnet en shop.

Google og søgemaskiner elsker tekst så jo mere tekst jo bedere

Og det koster dig kun en ca 250 kr. Hos unoeuro at få dig en Wordpress blog.


Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 03:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver at du vil sælge det mest populære mode tøj.
Du er oppe imod mange store og pengestærke konkurrenter her.


Har du lavet en forretningsplan ?
Hvordan vil du få kunder ?
Har du kontakter leverandører og spørge hvad betingelserne er for at de vil sælge til dig ?
Hvor meget skal du købe for som minimum ?
Har du regnet ud på hvor mange penge du skal bruge til et varelager ?
Osv..


Side 1 ud af 1 (4 indlæg)