Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Billig hosting med en rimelig stabilitet

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for følgende:

• Webmail
  • Hjemmesidehosting
  • Høj oppetid
  • Lav pris

Hvis ellers hostingen fungerer stabilt, har jeg ikke behov for support. Der er ikke det store træk på mine sider, så hastigheden er ikke så vigtig.

Er der noget I kan anbefale, som koster under 600 kr. pr. år? 

Jeg har desuden brug for helt billig hosting til min egen familie hjemmeside/email (eget domæne). Helst max. 100 kr. pr. år. Findes der noget der er fornuftigt i dette prisleje? Jeg benytter Yanet i øjeblikket, men tror at de er på vej til at dø.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Hej Peter,

Jeg kan tilbyde, kanon stabil hosting som indtil videre har holdt en oppetid på 100%.
Webmail er helt standard. Har du brug for MySQL og php?

Du er meget velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk
Du kan evt se mere på www.webname.dk
Hvis det er til 100 % privat, brug er jeg ved at komme med en ny type hosting som er billigere, men hvor der er lidt flere kunder pr. server. Men det går stadig meget stærkt. Det kører lidt endnu, i et test set up - men releasen er tæt på..

Fra Fredensborg
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:05

Hej Jannik,

Faktisk har du et produkt som jeg tror dækker behovet.

>Visitkort-webhotel 5 MB webhotel 400 MB trafik Én e-mail-konto (pop3/webmail) Pris pr. måned: 5 kr. Oprettelse: 49 kr.

MySQL har jeg ikke brug for. Heller ikke php.

Hvor lang tid har du eksisteret?

Har nogle af jer andre erfaringer med webname.dk?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:31

peterbrodt:

Har nogle af jer andre erfaringer med webname.dk ?

Ikke andet end at han for kort tid siden er blevet utrolig aktiv herinde :) Det eneste jeg lige kan konkludere er at han bruger en billig-host fra tyskland til sin hosting (ihvertfald til webname.dk) det kan både være noget ragelse, men det kan også være udemærket. Afh. af behov, formål og opsætning. Men bortset fra det har Jannik i diskutioner her på Amino demonstreret et middelgodt kendskab til teknologien, hvilket er meget bedre end størstedelen af hans konkurrenter. Så umiddelbart ville jeg godt turde handle med ham.

Vi har et hosting produkt til 600kr om året som vi primært tilbyder vores egne kunder, den dækker dit behov og mere til.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33

Hej Peter,

Det lyder kanon, som amino-rabat - vil jeg godt fordoble det produkt du nævner (10 mb, 2 email konti, 800 mb traffik - 5. kr. pr. måned ex moms). Hvis du evt. vil have en mindre reference liste på hosting arrangementer, er du velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk

Jeg hosted bla. internetbutikken www.papirbutikken.dk
Web-programmering/scriptingssiden: http://dk2.php.net

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40

mcsolutions:

Ikke andet end at han for kort tid siden er blevet utrolig aktiv herinde :) Det eneste jeg lige kan konkludere er at han bruger en billig-host fra tyskland til sin hosting (ihvertfald til webname.dk) det kan både være noget ragelse, men det kan også være udemærket. Afh. af behov, formål og opsætning. Men bortset fra det har Jannik i diskutioner her på Amino demonstreret et middelgodt kendskab til teknologien, hvilket er meget bedre end størstedelen af hans konkurrenter. Så umiddelbart ville jeg godt turde handle med ham.
Vi har et hosting produkt til 600kr om året som vi primært tilbyder vores egne kunder, den dækker dit behov og mere til.  

Hej Mikkel,

Det du har tracet er min egen side, hvor jeg iøjeblikket tester lidt på. Det er bla. det jeg bruger når jeg sælger visit-korts hoteller til 5 kr. pr. måned. Til de mere seriøse løsninger (de dyrere i min mindre prisliste www.webname.dk) bruger jeg fx hosteurope.de og et mindre datacenter i Holbæk, vestsjælland).

Det er ganske korrekt er jeg er meget ny på amino, men har som lønslave hostet på professionelt basis siden 2005.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:13

Jeg kunne godt tænke mig at tage en snak med dig om priser, stabilitet osv. Jeg mangler et sted at sende folk hen som ønsker billigere hosting end vi kan levere, vores billigste løsning er 50kr/mdr, og vi er intresseret i at finde nogen at samarbejde med om mindre kunder, hvordan det skal fungere vil jeg pt. lade stå åbent da der er mange muligheder :)

Nogen der har din interesse? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08

Kan godt anbefale servage.net . Kig forbi meget billig, og god, hurtig support. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37

Hej Mikkel,

Jeg er ved at lancere en række nye produkter til den billige ende af markedet, hos den "billige udbyder" i tyskland. Jeg er ved at gennemteste udbyderen, hvilket jeg har gjort siden november med 100% oppetid. Hvis det kunne være intressant, er du meget velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk

Bemærk, jeg hoster kun med apache/linux - og har dermed ikke asp.net understøttelse.

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:46

Der findes en helt masse hosting firmaer i Danmark, nogle af de største kan du se her www.webhotel-guide.dk de har også listet de tekniske specifikationer under de enkelte anmeldelser, så vidt jeg kan se. Selv har jeg gode erfaringer med Surftown.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)