Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dit bedste råd til vores webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har efterhånden en rigtig fin konverteringsprocent på ca. 5-6% på vores webshop www.antibite.dk som sælger bideskinner.

Men som altid ønsker vi at blive endnu bedre og levere den bedste købsoplevelse for vores besøgende.

Hvis du vil bruge 2 min på at giv dine 2-3 bedste råd til forbedringer så bliver vi super glade.


RABATKODE TIL AMINO MEDLEMMER
For dem som måtte have interesse kommer her en rabatkode på 15% som gælder hele maj 2017: AMINO15

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg hader de her pop ups Tilmeld dig nyhedsbrev og hvad ved jeg, man er lige kommet ind paa siden og bliver blokkert i at se siden pga en skide pop up. :) de har efterhaanden taget overhaand paa diverse sider. 

Ser ud til at der er et problem med  URL http://www.antibite.dk/#mmnt_wrapper  jeg fik denen da jeg trykkede paa forside i menu baren efter at have været paa betalingssiden og gik tilbage.

ellers synes jeg det er en fin side , er det jer selv som staar for at faa dem produceret ?

mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte paa om ikke det bare er alm. tandbeskytter som man bruger i kampsport som I saa kalder bideskinner ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)