Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce oversætter ikke emails

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Håber der er nogen her der måske kan være behjælpelig?

Jeg har en WooCommerce eshop, og det kører ganske fint men, jeg har store problemer med at oversætte emails.

Jeg har loco translate og jeg har oversat strings derinde og de er oversat korrekt men, det er som om at den ikke henter de strings?


Jeg kan naturlivgis gå manuelt ind og overskrive direkte i templaten men, problemet er at nogle elementer kan jeg ikke oversætte (heading osv) og de står fortsat på engelsk.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre? :)

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke helt om det er det du egentlig spørger efter, men på /wp-admin/admin.php?page=wc-settings&tab=email har du mulighed for at ændre den tekst som bruges i emnefeltet og i email headeren for hver email som sendes fra WooCommerce.

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper da lidt på det :P Problemet er også at de headers der er brugt i selve mailen eksempelvis "Ordre" ikke bliver oversat og der står derfor "Order" :)

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi snakker om den tekst der står i det store blå felt helt øverst i emailen, ikke?

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke helt

Der kan du se problematikken

Det som står med grå kan jeg manuelt override i templaten til det men ikke "order". Problemet her er et eksempel for det er det samme ved de andre mails såsom annulleret mail, tak for din ordre, refunderet osv

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja ok, jeg ser problemet. Jeg bruger nyeste version af WC, og hos mig er "Order" oversat til "Ordre" i alle emails. JEg har dog ikke brugt LocoTranslate til oversættelse, jeg har bare brugt den officielle danske sprogfil.

Det er slet ikke nogen god løsning, men en quick-and-dirty metode kan jo evt. være at redigere direkte i /woocommerce/includes/class-wc-structured-data.php. Her tror jeg du finder standardteksten for "Order", i funktionen "generate_order_data".

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Mick! :)

Det er ingen køn løsning og den ændrer sig nok tilbage så snart der kommer en lille opdatering men, om ikke andet er det en midlertidig løsning! Tak for det! :)

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også problemer med at Woocommerce, ikke får lavet teksten om ordenligt når der laves pdf-faktura.
Den oversætter alt undtagen "other". Jeg har prøvet at ændre det i LocoTranslate, men det er igen som om at den ikke henter den rigtige string.
Det må være et generelt problem, med at Woocommerce glemmer eller mangler strings. :/

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Nørgaard:

Jeg kan naturlivgis gå manuelt ind og overskrive direkte i templaten men, problemet er at nogle elementer kan jeg ikke oversætte (heading osv) og de står fortsat på engelsk.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre? :)

 

Hej Mads.

Har du installeret Woocommerce på Dansk?

Du kan også finder og download de danske Woocommerce .mo og .po filer, og installerer dem med FTP i

 wp Content -languages - og i plugins - Woocommerce - i18n - languages

Så skulle alt være oversat.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes det har jeg. Alt andet er på dansk lige pånær dette :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)