Jeg mente det var en skidt ide men får nu 2 gang 1 stjerne for venlighed med at svare Det har jeg oplevet flere gange med denne amino bruger. Jeg kommer nu til at advare alle i mit netværk mod fjolset for det er OK ikke at være enig - men at blive ved med at give 1 stjerner fordi jeg IKKE synes det var god ide at tage penge for at komme ind i butik og røre en ting helt som hun har gjort i en række tidligere tråde siger mig, at man skal holde sig LANGT væk fra at handle med WeddingDeLuxe
Når man spørger her - må man tåle det alvorlige svar og enten modsige eller lytte - men ikke bare fordi man ikke er enige - stikke 1 stjerne efter enstjerne ud
vh John
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Oplever det samme mønster med 1 stjerne for hvert indlæg jeg skriver selvom jeg bare prøver at komme med gode råd eller konstruktiv kritik. Er færdig med at deltage i debat med denne bruger selvom jeg vil kunne hjælpe. Forventer også jeg får 1 stjerne for dette indlæg 🙂
Opdagede også den der eb.dk artikel og tænkte også med det samme at det kan da kun være wedding deluxe 🙂
... og sørme om roskildebrudekjoler.dk ikke allerede har fået et par top anmeldelser på trustpilot :) Blot få timer efter hjemmesiden skiftede navn. Det var da heldigt :D Endda af samme brugere som tidligere har anmeldt brudekjoler weddingdeluxe. Tænk sig at de var så søde at skrive en ny anmeldelse så hurtigt. Sjovt nok så har samme brugere givet 1 stjerne til konkurrenterne. Jo joo...