Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakter - tøj produktion i udlandet.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rohan,

Hvis der skulle være eventuelle problemer lad mig venligst vide, og jeg kan måske hjælpe dig, idet vi producerer i Indien.

Ha en god dag, 

Mvh,

Louis 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:28

hej louis.

jeg vil meget gerne høre mere har du en mail. vi står og mangler kontakter kan du sige lidt om hvordan det skulle forgå. tak for svaret ha en god dag

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:01

Hej Rohan,

Min email er louis.mollerfors@piapium.net. Ha en god dag, og ser frem til at høre fra dig. Louis.

Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:37

Hej jag har systue i Polen som syet kun for danske virksomheder

Man kan kontakte mig pa   anita.nielsen @wp.pl

Mvh Anita

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 09:23

Hej Christian,

Der er mange fordele ved at vælge produktion i Europa (inkl. baltiske lande). Det kan godt være at den umiddelbare faktura-pris er højere (sammenlignet med Indien/Kina/Vietnam mfl), men du vinder på tid, fleksibilitet, lagerstørrelse, seriestørrelser, kultur mm. Så hvis det er første gang du søger efter ekstern produktion, så vil jeg absolut anbefale "lokale" leverandører. Så kan du få erfaring med brug af ekstern leverandør - og så lade en asiatisk leverandør sy nogle prøver til dig senere! Husk at prototyperne altid er mange gange bedre end løbende produktion (ihvertfald i Kina).

Pøj pøj

Mvh Mikkel Smith
http://flexinfonet.com - Lean på nettet!

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:05

Er der nogle der har decideret erfaring med selve produktionen af tøj?

Jeg mener, når producenten skal informeres om hvordan præcis, fx. t-shirten, skal produceres, så skal der bruges nogle mål-ting - jeg mener det hedder noget med størrelsesmål eller lignende. Nogle der ved hvad jeg snakker om?

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:02

Ja jeg går ud fra at du tænker på et størrelsesskema så producenten kan lave et mønster efter dine ønskede mål

Tilmeldt 6. Aug 08
Skrevet kl. 21:08

Hej. Tak for dit svar. Det lyder meget rigtigt. Kender du en hjemmeside hvor man kan læse mere om dette?

MVH

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:51

Hej

Nej jeg kender ikke til en hjemmeside hvor du kan læse om det. Har du nogen erfaring med konstruktion for så ved du ca hvilke mål de har brug for (bryst, talje, hofte, længde mb mv). Hvis du har erfaring så skriv mere specifikt hvad du har brug for at vide

Dbh Nina

Tilmeldt 6. Aug 08
Skrevet kl. 12:59

Jeg har ingen erfaring, det jeg gerne lidt mere præcist vil vide er hvad man skal sende til produktionsvirksomheden, for at de ved præcist hvordan jeg vil have mine fx. bukser produceret, altså både i form, størrelse og design (og tryk, ved t-shirts og bluser). Hvordan foregår det?

MVH

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)