Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 4. Dec 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Zanora.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har brug for jeres hjælp.. Vi har fået accepteret vores ansøgning til Nets, og skal nu integrere Nets til vores webshop i Shopify. Jeg er godt klar over hvordan man integrerer betalingsgateways til Shopify, (Settings/payments/select provider), men jeg ved ikke hvilken provider vi skal vælge, når det er Nets vi har.

Tak på forhånd!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først tillykke med Nets er igennem, viser jo jeres side er klart OK og seriøs og så kan du med flueben i dankort her se div indløsere ved at scrolle lidt - og teste egne priser osv

https://www.kortgebyr.dk/ 

vh John Hannover

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 23:04

Anders Lønholdt:
Jeg har brug for jeres hjælp.. Vi har fået accepteret vores ansøgning til Nets, og skal nu integrere Nets til vores webshop i Shopify. Jeg er godt klar over hvordan man integrerer betalingsgateways til Shopify, (Settings/payments/select provider), men jeg ved ikke hvilken provider vi skal vælge, når det er Nets vi har.

Ja, du kan bruge en række forskellige. Jeg har gode erfaringer med at sætte ePay og QuickPay op til Shopify. Hvis du opretter dig hos en af dem, så kan du sige, at du allerede har en aftale med Nets. Begge firmaer er gode til at hjælpe.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)