Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe og Mobilepay

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man med stripe gøre sådan at kunden betaler gebyret stripe tager?

kan man ikke ved siden af stripe lave mobile pay? Ser ud som om at mobile pay aftale er gratis?

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

"Kan man med stripe gøre sådan at kunden betaler gebyret stripe tager?"

Både og. Du må ikke sende kreditkortgebyret videre til kunden, men du kan godt hæve dine priser med 1,5%, så kunderne i praksis betaler gebyret. Du må bare ikke tage højere priser fra kunder der bruger Stripe til betaling end fra alle andre.

"kan man ikke ved siden af stripe lave mobile pay? Ser ud som om at mobile pay aftale er gratis?"

Det kan du godt, men Stripe understøtter ikke Mobile Pay, så du skal finde en dansk betalings gateway.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

man må faktisk godt lave forskel på gebyr af f.eks stribe eller master  mod f.eks dankort. Det må bare ikke ske i udcheck som jeg husker det men - man må gerne give kunden en rabat på varen, hvis denne anvender en bestemt betaling. Masser af cafeer i kbh har det. Prisen på menukort er den fulde - så den er det som man betaler med master eller stribe - men man kan så tilbydes en rabat - besparet adm  ved vælge dankort

Man får sin regning på det fulde beløb 499 kr - og så kan man vælge - få rabat brug dankort og så sættes beløbet ned med en rabat på hvad der svarer til gebyret - så regningen hedder 499 - rabat 3 kr osv
Gennemgået mere nøje her https://johnhannover.blogspot.com/2017/11/webshop-butik-slut-med-at-lade-kunderne.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar på mine spørgsmål.

Understøtter woocommerce mobilepay? Er det fint at bruge woocommerce til betalinger i Danmark?

Det er tema jeg skal købe har nemlig stripe og paypal men det fungerer jo ikke så godt i Dnmark eller med mobilepay og får at vide at temaet har woocommerce integrated, og det kunne måske være løsningen til mobilepay og dankort for danske kunder?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)