Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til inspiration!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har nu meget længe gået rundt med en indre iværksætter, som bare gerne vil sprænge ud! 

Jeg har helt vildt meget gå på mod, vilje og er meget entusiastisk, så det er på ingen måde det der mangler i denne her situation.

Jeg har brugt mange dage og søvnløse nætter på at tænkt og tænkt, men uden held til at finde nogen ide eller et koncept med potentiale.

Det jeg mangler er en ide eller noget inspiration, derfor rækker jeg nu hånden ud til jer, og håber nogle kan hjælpe mig og min indre iværksætter lidt på vej. 

På forhånd tak! :)

- Casper

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Du har skrevet præcis samme indlæg før lige her, og du har ikke svaret på kommentarerne. Hvad skyldes det?

Mvh

Anders

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 26. Jan 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opdagede det faktisk lige nu :) jeg havde åbenbart ikke modtaget notifikationer fra det andet opslag så troede det var uden held da det også var ret sent jeg slog det op, jeg beklager men tak for at gøre mig opmærksom :) og vil svare på det andet med det samme igen tak :)

Mvh
Casper

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 6
Fra  airsweeper.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper!

Kunne godt bruge en sparringpartner til mit projekt. Hvor bor du og hvad laver du nu?

MVH

Trine

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)