Hej Aminoer. Mit firma sælger hjemmeside løsninger. (Hvis i undre jer over, hvorfor i ikke finder noget på seria-mediahouse.dk, så er det fordi jeg er ved at skifte server)
|
ingen af linksene virker
Hej Aminoer. Mit firma sælger hjemmeside løsninger. (Hvis i undre jer over, hvorfor i ikke finder noget på seria-mediahouse.dk, så er det fordi jeg er ved at skifte server)
|
De virker nu |
du har byttet rundt på links til 2 og 3 iflg. filnavnene 1) Super flot - men teksten specielt den hvide virker primitiv og kortnet i forhold til resten. 2) Super flot men skærer toppen af "klat effekten" og igen virker teksten specielt T.: E. og H. ekstremt amatøragtigt og som noget der er sat ind af en anden person end den der har lavet selve logo grafikken. 3) Virker mest seriøst men også lidt mere "kedeligt" måske - Dog samme problem med T.: E. og H. - er det en meget ung grafiker der har lavet det? Det virker lidt smskid agtigt. |
Ja det er en ung grafiker (24 år) og når jeg kigger efter så kan jeg nemt følge dig, jeg vil helt sikkert snakke med ham om skrifttyperne. Tak for din gennemgang |
Jeg kan bedst lide Logo 2 - altså med de forbedringer Ronni foreslår. |
Jeg kan helt klart bedst lide logo nr. 3. Men jeg ville nok bruge en anden font. |
Hej, Jeg er helt enig med Martin. Logo 3 er det mest seriøse, (med en anden font). Lars |