Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS Pakkeshop til Woocommerce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj!

Vi leder efter et plugin til wordpress, som giver vores kunder muligheden for at vælge en GLS pakkeshop på de produkter, vi tilbyder at sende til en GLS pakkeshop. 

Vi oplever et problem med pakkelabels.dk, som vi ellers bruger; nemlig, at hvis vi opretter en forsendelsesklasse, f.eks. GLS Pakkeshop via deres plugin, så forekommer den som en forsendelses option på ALLE produkter. Og det er selvfølgelig ikke ALLE vores produkter, vi kan eller vil sende til en GLS pakkeshop.

Er der nogen, der har haft samme problem og har løst det? 

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Jeg mener at min kollega forleden sad med samme udfordring på vegne af en kunde. Du er velkommen til at smide mig en mail med dine info på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan jeg få ham til at redegøre for dette i mellemtiden. 

Pakkelabels.dk er generelt er anbefale - Har du haft fat i deres support? 

Tilmeldt 8. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Stærkt - tak for det. Jeg smider dig en mail med det samme.

Ja, jeg har haft fat i Pakkelabels' support - og det er ikke muligt at differentiere mellem produkter i Woocommerce endnu, det har de kun udviklet til Shopify.

Vi er generelt ellers meget glade for at bruge Pakkelabels. 

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I har nok allerede fundet en løsning på dette, men vil lige indskyde til tråden her – i tilfælde af, at andre læser den – at jeg har haft en fremragende oplevelse med Pakkelabels.dk's WooCommerce integration og en decideret elendig oplevelse med W-academy.dk's løsning kaldet 'GLS Integration for WooCommerce'.

Jeg forsøgte i 6 måneder at rette ud på problemer med pluginnet – i samarbejde med deres Indiske udvikler (som nærmest ikke snakker Engelsk) – og det endte ud i, at de lavede rod i min database og jeg måtte – babu! babu! – redde hjemmesiden over nat og senere genopbygge den igen fra bunden da det hele var ødelagt... Shit happens og jeg begav mig selv ud i at prøve at forbedre deres plugin (dog i samarbejde med deres udvikler), men at de ikke ville give mig en refundering efter al den tid og al det besvær, er mig ufatteligt... Det var basic funktionalitet som jeg prøvede at få til at fungere og eftersom at de ved at jeg er endt med ikke at bruge deres plugin, forstår jeg simpelthen ikke at en refundering ikke var på sin plads i W-academy.dk's øjne.

Til sidst skal det nævnes at W-academy.dk's plugin er outsourced til Indien og ikke er udviklet af W-academy.dk selv. Fandt det som en opgave på Freelancer.com Smile

Håber mit indspark her vil komme nogen til nytte som overvejer de forskellige muligheder.

Køb ikke W-academy.dk's løsning! -hold jer til Pakkelabels.dk eller andet.

Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Smartsend.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

I tilfælde af I ikke har fundet en løsning endnu, kan jeg indskyde at netop dette er noget vi kan hos Smartsend.dk.

Det er muligt både at indkludere og ekskludere fragtmuligheder baseret på produkter, pris og vægt. På den måde kan I helt selv vælge hvilke leveringsmetoder I vil have tilgængelige i givne situationer. Dette gælder også på tværs af fragtfirmaer hvis I fx vil bruge ét til små pakker og et andet fragtfirma til store pakker. 

Hvis du har nogle uddybende spørgsmål er du altid velkommen til at ringe til os :)

Med venlig hilsen

Anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)