Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-mæssige forbedringer? [:)]

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle skarpe SEO-hoveder.

Dette er ikke mit kerneområde, hvorfor det ville være fantastisk, hvis I sad med nogle umiddelbare forbedringer, der kan få mit site højere op på søgemaskinerne. Jeg rangere OK på flere søgeord, men jeg vil gerne højere op; selvfølgelig. 

Se siden: https://www.jobtilunge.dk

Hvad har jeg allerede gjort?

  • Metatags, alttags osv.
  • Linkbuilding; har fået flere stærke links ind og får hele tiden flere - arbejder på flere
  • Robots.txt er fikset, og inline CSS er ligeså næsten (stadig noget tilbage i temaet...) 
  • Blogposts og SEO-tekster på frontpage

Disse ord har jeg især fokus på at rangere på:

  • Ungdomsjob (rangerer godt)
  • Fritidsjob (rangerer skidt)
  • Job til unge (godt) 
  • Studiejob (skidt) 
  • ...flere andre små søgefraser

Jeg håber, at nogle sidder med et par guldkorn i ærmet, som de vil dele ud af. Mange tak! Smile

Mangler jeg noget - eller er det bare at fortsætte?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig en flot side :-)

Jeg ved ikke om det er noget Google ser. men det gør jeg. Der mangler et telefonnummer og så mangler der et CVR nummer. Begge dele giver tryghed og vidner om mere end en flot side med gode hensigter.

Pludselig på en af undersiderne var der noget politisk. Fint nok men jeg ville passe på mine børn hvis der manglede CVR, telefonnummer, navne på evt. medarbejdere og så med det politiske.

Som sagt, jeg ved ikke om Google ser det, men jeg tror det.

Forøvrigt var der en fejl på et billede der ikke blev vist. Husker ikke hvor, men det øverst i midten på en af siderne.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Stadig en flot side :-)

Jeg ved ikke om det er noget Google ser. men det gør jeg. Der mangler et telefonnummer og så mangler der et CVR nummer. Begge dele giver tryghed og vidner om mere end en flot side med gode hensigter.

Pludselig på en af undersiderne var der noget politisk. Fint nok men jeg ville passe på mine børn hvis der manglede CVR, telefonnummer, navne på evt. medarbejdere og så med det politiske.

Som sagt, jeg ved ikke om Google ser det, men jeg tror det.

Forøvrigt var der en fejl på et billede der ikke blev vist. Husker ikke hvor, men det øverst i midten på en af siderne.

Hej Lars - tak!

Ja, der er et billede, der driller i tide og utide... det fikses. Smile

CVR-nummer og telefonnummer har du ret i; coming uo.

Endnu en gang tak. 

Tilmeldt 12. Jun 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Din pagespeed er lav.

Den skal gerne over 85..

især på mobilen da både google og din målgruppe (tænker jeg) bruger meget tid her ;)

Det har også en dejlig sideeffekt. Hurtig loadtime sænker typisk din bouncerate.

Google insights skal nok fortælle dig hvad der er "galt", så du nemt kan rette! :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er et problem, jeg er klar over - TAK! 

Vi arbejder på det; fx kun at loade det øverste af siden i første omgang for hurtigere loading speed; skyldes formentlig mange billeder, der er for store. 

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Din onpage SEO lyder til at være ganske fin, dog kunne din pagespeed godt optimeres en smule, som de andre også nævner. :-)

du har nogle gode links, men de har ikke anchor-tekster, som matcher dine fokus-søgeord. Man skal passe på med at misbruge exact-match søgeord i linkbuilding, men i dit tilfælde kunne du sagtens tilføje et par stykker. Det er jeg sikker på virkelig ville booste nogle af dine placeringer.

Og så lige en anden ting, hvorfor skal man være logget ind på facebook for at se jobannoncerne? Er det fordi der ikke er nogle jobs? Jeg vil gerne vide hvor mange og hvilke jobs jeg kan forvente at finde på din hjemmeside, før jeg begynder at blande min facebook-profil ind i det.

Jeg behøver ikke at logge ind hos dine konkurrenter, for at se de forskellige jobopslag. Så jeg søger lidt en forklaring på hvorfor jeg skal hos dig, det kunne jo være du havde en god grund.

Jeg håber du kunne bruge svaret og den venligt mente kritik. :-)

Mvh Mark

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

du har flere seo problemer blandt andet duplikat på siden siger analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

css javascript trækker er de største problemer på hastigheden synes jeg det ser ud som om.

jeg tror bruger forkert log in code facebook den burde trækker nul i pagescore hvis bruger denne her https://developers.facebook.com/docs/facebook-login/web/login-button jeg vil anbefale at bruge iframe coden.

onicons trækker er det dem i bunden af siden , det ved jeg ikke 

jeg kan se mange fejler , men jeg kender ikke cms du bruger så jeg ved ikke hvordan du løser problemet helt

jeg kan ikke se hvilken cms du bruger ?

hvorfor laver du ikke en blog på siden det vil tilføje en masse tekst på siden , hvor du kan skrive gode lange tekster på.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Nissen:

Hej Kasper

Din onpage SEO lyder til at være ganske fin, dog kunne din pagespeed godt optimeres en smule, som de andre også nævner. :-)

du har nogle gode links, men de har ikke anchor-tekster, som matcher dine fokus-søgeord. Man skal passe på med at misbruge exact-match søgeord i linkbuilding, men i dit tilfælde kunne du sagtens tilføje et par stykker. Det er jeg sikker på virkelig ville booste nogle af dine placeringer.

Og så lige en anden ting, hvorfor skal man være logget ind på facebook for at se jobannoncerne? Er det fordi der ikke er nogle jobs? Jeg vil gerne vide hvor mange og hvilke jobs jeg kan forvente at finde på din hjemmeside, før jeg begynder at blande min facebook-profil ind i det.

Jeg behøver ikke at logge ind hos dine konkurrenter, for at se de forskellige jobopslag. Så jeg søger lidt en forklaring på hvorfor jeg skal hos dig, det kunne jo være du havde en god grund.

Jeg håber du kunne bruge svaret og den venligt mente kritik. :-)

Mvh Mark

Hej Mark

Mange tak for din kommentar. 

Facebook-login tidligt i processen skyldes, at vi ønsker at samle brugere; derved bliver det nemmere for de ansøgende at søge et job, fordi vi allerede har navn, email osv. (og fordi brugerne indeholder høj værdi).

Desuden er det, der ligger "bag" facebook-login-væggen ikke SEO-relevant, eftersom meget af det er duplicate content grundet aftaler med fx H&M. 

Mine analyse af data siger dog, at antallet, der falder af ved login, er forbavsende lille. Men jeg forstår din pointe.

Det er forklaringen på dette. Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for din kommentar! 

Mikael christiansen:

du har flere seo problemer blandt andet duplikat på siden siger analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

Ja, det skyldes jobannoncer og aftaler herom; uundgåeligt. 

Mikael christiansen:

jeg kan se mange fejler , men jeg kender ikke cms du bruger så jeg ved ikke hvordan du løser problemet helt

jeg kan ikke se hvilken cms du bruger ?

Hvorfor skal du kunne se det? Jeg bruger Umbraco. 

Mikael christiansen:

hvorfor laver du ikke en blog på siden det vil tilføje en masse tekst på siden , hvor du kan skrive gode lange tekster på.

Jeg har en blog, som jeg også nævner i mit opslag. Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Hej Mikael

Tak for din kommentar! 

Mikael christiansen:

du har flere seo problemer blandt andet duplikat på siden siger analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

Ja, det skyldes jobannoncer og aftaler herom; uundgåeligt. 

Mikael christiansen:

jeg kan se mange fejler , men jeg kender ikke cms du bruger så jeg ved ikke hvordan du løser problemet helt

jeg kan ikke se hvilken cms du bruger ?

Hvorfor skal du kunne se det? Jeg bruger Umbraco. 

Mikael christiansen:

hvorfor laver du ikke en blog på siden det vil tilføje en masse tekst på siden , hvor du kan skrive gode lange tekster på.

Jeg har en blog, som jeg også nævner i mit opslag. Smile

hvor er bloggen på siden?

det giver ingen mening at du skriver at det er samarbejdsaftalen der bestemmer du at du ikke har valgt siden skal pege på www eller uden  

umbraco sikkert godt , jeg kender det ikke , men den som har lavet siden har lavet siden så der er seo problemer på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)