Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejder på nyt web bureau koncept, sælger personlighed søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Hollo ApS Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder lidt med en tanke der bliver ved med at vende tilbage til mig, jeg er ikke helt 100% sikker hvorledes jeg har mulighed for at føre den ud i livet, men jeg sidder lidt med muligheden for at lave nogen virkelig billige hjemmesider og lidt ideer til hvordan konceptet kan køres vildt simpelt.. Der er bare et issue, jeg har ikke rigtig lysten til at sælge... Så er du sælger læs endelig videre.. :)

Har en målgruppe der hedder alle der har brug for en eller anden booking kalender i deres erhverv, det hedder evt.:

- Terapeuter

- Håndværkere

- Frisører

- Regnskabskonsulenter

- Coach

- Personlig træner

Og ja alle andre som har brug for noget tidsbooking i deres kalender, konceptet er ret ligetil, det er wordpress sider som er stylet rigtig flot, med et booking modul så ikke noget raket videnskab der skal bruges lang tid på at udvikle..

Indtægterne vil være på:

- hosting

- udvikle custom designs

- mere vil sikkert komme, måske gå sammen med nogen som laver andet marketing materiale og så få en breddere vifte man kan tilbyde uden at skulle arbejde sig selv ihjel..

Er det noget som virker interessant for en dygtig sælger, skriv en mail til hollo@hollo.dk, så vil jeg gerne sende yderligere materiale om hvordan sagerne kan se ud, og lidt flere input.. Det bare noget jeg har tænkt på længe jeg gerne vil ind over, men har altid manglet en partner som bare brænder for at etablere et salg, og hvis dette kunne være interessant, så giv en besked :)

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der ikke allerede booking og kalender plugins til Wordpress?

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfordringen med din plan er at f.eks. frisører bruger hairtools (og andre services) til bookinger, det betyder at bookinger skal foregå i det system, da kunden ellers ikke ved om der er ledigt eller ej.

Samme med masser af terapeuter og andre der sælger ydelser på minut/time basis.

Så du vil oftest bare skulle integrere deres eksisterende bookingsystem ind på den hjemmeside du leverer, da det allerede kan alt det der er brug for, og ofte er skræddersyet til den branche de er i. Ofte er integrationen bare en iframe eller et ekstern link med en side på f.eks. hairtools, som er styles lidt som hjemmesiden og med frisørens logo.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Hollo ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er enig i at flere bruger der system, men når jeg er gået til frisøren, så vil de ofte ikke betale for det her system, der er selvfølgelig altid masser af alternativer.. Men sådan et koncept her er også bygget meget op omkring salg.. For er så enig i at alting kan laves og strikkes sammen af moduler hist og pist.. Og det er netop hvad jeg vil.. Du kan igen finde frisører derude som selv vil lave deres hjemmeside..

Vil ikke løse alle problemer, vil bare give et billigt alternativt til hvad der findes derude og se om man kan hamstre en stor markedsandel, og sælge op når først folk er inde, og generelt bare have en god portion hosting..

Dette er ikke noget revolutionerende, men en måde at udnytte en skarp programmør med en skarp sælger om at lave kvalitetsprodukter til en virkelig god pris..

Så det er mest hvis der er en sælger som har lyst til at kaste sig over sådan et projekt og se om man kan skabe noget rimelig stabil indkomst uden, og ikke et forsøg på at revolutionere noget som helst :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)