Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny e-shop mest til kvinder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

E-shoppen er på www.heidismix.dk. tjeck den ud og kommentér venligst på layout-grafik-hastighed-you name it så vi kan gøre den bedre.

Vi har selv lavet shoppen. og ja der mangler en tilbudsavis i pdf. den kommer snart.

VH

Bjarke fra Heidis mix

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:43

Hej Bjarke.

Tillykke med shoppen.

Her er lidt umiddelbare kommentarer:

1. En stavekontrol af teksten på forsiden ville nok være et hit. Jeg savner lidt en beskrivelse af, hvad der gør Jer til noget særligt - er det kvaliteten, prisen eller andet?

Forslag til rettelser i teksten er markeret med fed:

Webshoppen er oppe at køre nu, og du kan trygt handle hos os.

Her finder du dametøj fra blandt andet OneTwo og Decoy
Vi vil hurtigt udvide sortimentet de følgende uger, så kig derfor løbende ind. Du vil kunne finde nye produkter under "Nyheder" i søjlen til venstre.

Heidis' Mix sælger kun varer som findes på lageret. Du kan derfor være sikker på at få tilsendt varen hurtigst muligt.

Vi har også en fysisk butik på Rosentorvet i Gundsømagle, som du er velkommen til at besøge. Der vil du også finde sjove og spændende ting.

2. Jeg synes menuen ser lige lovligt hjemmestrikket ud. jeg ville vælge en anden font og nogle farver der passer lidt bedre sammen. Du kan f.x. besøge http://kuler.adobe.com/# for forslag til farvekombinationer.

3. Når man klikker rundt i menuen til venstre, sker der indimellem at al grafikken springer enten til højre eller til venstre. Det virker lidt distraherende.

4. Der kunne godt være lidt mere klare farver på billedet på forsiden. Måske også et par produktbilleder nederst - evt. et udpluk af nyheder eller tilbud.

5. Jeg synes det er en rigtig god menu foroven. Ville dog nok ændre "Kunde log på" til "Kunde login"

6. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men jeg ville synes det var fedt hvis jeg når jeg f.x. kigger på en skjorte, blev foreslået/vist bukser eller nederdel der matcher nedenfor.

God idé med størrelsesoversigten og generelt en flot butik.

Håber kommentarerne kan bruges. Det skal lige nævnes at min eneste kompetence i denne forbindelse er at være kvinde :-) - jeg ved ikke noget om design og lign. men har selv lige været igennem en lignende proces ( der vel egentlig aldrig stopper..)

Held & lykke med det!

Med venlig hilsen

Mira

www.pusleriet.dk

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:45

Jeg synes, at "toppen" fylder alt for meget. Øverst er der en række menuer. Lige under er der et billede. Og først på den nederste tredjedel bliver vareudvalget vist. Det betyder, at hver gang jeg skifter menuvalg, så skal jeg til at rulle ned, da de øverste 2 tredjedele af siden er optaget af tekst og grafik, som jeg kun sjældent har brug for.

Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:19

Hej,

Tak for de 2 indlæg, ser frem til flere... 

Ja grafikken som flytter sig i øverste niveau i menu'en, er jeg i gang med...

Billedet i midten er skærmen er ved at blive skiftet ud med et slideshow af varer på tilbud, samt en tilmedling til nyhedsmail/brev.

Vi har overvejet matching at varer, men i første omgang så ser det ud til at der skal programmeres i større stil for at få et op og køre.

Enig i at "toppen" fylder for meget. kigger på layout....

VH 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)