Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din digitale projektleder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug en digital projektleder til dit næste projekt, eller eksisterende projekt, som har brug for et ekstra skub?

Har du ikke ressourcerne, kan jeg også hjælpe med at finde de rigtige ressourcer til projektet.

Jeg tilbyder digital projektledelse inden for IT, logistik og økonomi-området og meget erfaring med dokumentation på online platforme som Confluence. Derudover har jeg erfaring med at lede projektdeltagere i online tjenester som Slack.

Erfaring med projektledelse og single-point-of-contact ejerskab i spændet fra store internationale projekter til mindre projekter i landbruget, byggebranchen, den offentlige sektor (sundhedsvæsenet) og revisionsområdet.

Feedback fra en norsk implementeringspartner af et IT vare-lager-optimeringssystem som hedder E3.

"You were the most important person in the implementation team! Whatever happened, you looked forward to seek solutions. Many times you changed the view from criticizing E3 software to find new ways. Always enthusiastic! Based on your way to discuss challenges, I seldom had to defend E3 and selected solutions, which always happens in a project before one have found the correct road. I have appreciated your work and our cooperation very much. Also our car trips!"

Du er velkommen til at kontakte mig, for at få et godt tilbud.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)