Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal lave min nye webshop??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer derude!

Jeg er ikke så skarp til opsætning, design osv. så jeg har haft et møde med et firma der kan det der halløj med at lave webshop`s, de skrev en masse ting op på en tavle om opbygning, tekst,udseende osv. det virkede meget troværdigt og jeg har da osse helt tiltro til dem, jeg har dog ikke endnu accepteret deres tilbud, da jeg lige ville prøve at lufte det her!

Tilbudet var på ca. kr.90.000,00 plus moms og jeg ved ikke om det er dyrt det er iværtfald mange penge.

Dandomain`s shop er lige nu mit foretrukne valg og så vil jeg gerne bruge et firma der ligger i nærheden af Århus så man har mulighed for at holde et møde i ny og næ uden at skal tage en hel dag fri.

Jeg håber der kommer en masse spændene svar

Mvh Lars

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:36

Om 90.000 er dyrt afhænger jo fuldstændig af, om du forventer at kunne tjene dem ind igen over en årrække.

Jeg bruger selv GoldenPlanet's OpenBizBox løsning p.t., men er på vej over på Joomla (open source CMS system), hvortil du kan købe en lang række superprofessionelle designs for få hundrede kroner. Den nye butik er dog ikke færdig endnu og jeg har endnu ikke lavet alle de ting, som jeg gerne vil have deri, men grunddesignet er på plads. Jeg forventer at bruge under 2.000,- på hele skiftet excl. en masse arbejdstimer.

Du er velkommen til at kontakte mig direkte, hvis du mener at være inspireret af ovenstående. Så skal jeg give dig nogle links, som du kan studere nærmere.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59

Hej Lars

Vi er lavet rigtig mange løsninger i DanDomain for både små og store virksomheder, så hvis du har mulighed for at sende en beskrivelse på hvad tilbudet indeholder så kan jeg hurtigt vurdere om det er et ok tilbud du har fået.

Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 13:31

Hej Ole

Hvis jeg investerer 90,000 så håber jeg da på at tjene meget mere på et par år, nææ det er det goe gamle købmandsgen, kan jeg få mere ud af mine 90,000, eller kan jeg få det samme billigere et andet sted. Som du jo nok ved så skal pengene nok få ben at gå på, og der skal også bruges en formue på markedsføring.

Det ville jeg gerne, men jeg har meget lidt forstand på opbygning af shops og alt for lidt tid til at sætte mig ind i det.

Lars

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:36

Har du en kravsspecifikation? I så fald kan du prøve at sende den til os så kan vi givet et estimat hvad det ville koste at få os til at lave.

/Peder 

Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 13:37

Hej Henning

Det tilbud jeg har fået er inkl. Opsætning af design, tekst, betalingsmodul, div. møder, søgemaskine optimering, 5-6 timers kursus i funktion.

Osv, altså en helt færdig shop lige til at handle på, jeg skal bare ligge varer på hylden.

Lars

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:42

Er der ikke nogen specialfunktionaliteter som skal udvikles? Hvis det ikke er tilfældet, så syntes jeg det lyder temmeligt dyrt.

Vi ville kunne gøre det væsentligt billigere, men vi ville så være nød til at trække en SEO'er ind ude fra da den del af projektet ligger lidt ved siden af vores speciale. Men det er jeg da ret sikker på at der ville være rigeligt med plads til det i det budget

/Peder 

Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 14:06

Klemmesamler ok!! men det her er ikke en hobby, hvis jeg vil have sådan en ville jeg købe et model skib..

Nå spøg til side

Nej peder der er ikke specielle krav, det skal være det rigtige og det jeg har brug for værken mere eller mindre.

Jeg har talt med en bekendt og han gav 75,000 for en shop som han selv lavede helt om efter 6 mdr. og det er ikke min hensigt, det er at spilde penge som kunne være bedre brugt. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16

Hej,

Lidt firkantet set, er der to løsninger:

En billige løsning, som er et OpenSource produkt, OScommerce (se fx www.papirbutikken.dk)

En sikker kvalitetsløsning: En special skræddersyet løsning, som passer præcis og nødagtig til dine aktuelle behov.

Den første løsning, kan jeg installere helt standard for 1000 kr. - dette kræver at du ligeledes køber hosting. (www.webname.dk)

Hvis du vil have et tilbud, eller du måske kunne være intresseret i en oscommerce butik, er du velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk eller telefonisk 42 80 80 60

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:41

90.000kr lyder retfærdigt for en Webshop du får udviklet fra bunden,  det giver en række fordele. Men om det direkte kan ses på bundlinien de første par år tvivler jeg på, men holdbarheden er ihvertfald længere end Dandomain og Scannets shops, jeg syntes ikke jeg hører om andet end folk der er vokset ud af dem og skal have stører løsninger.

Men for den pris er du ihvertfald oppe i en klasse hvor vi ville kunne levere en løsning til dig, kender ikke den forespurgte virksomhed og kan ikke svare på om deres kvalitet er i top men på prisen at dømme skal den være det.

Jeg vil også gerne tilbyde at kigge jeres kravsspec igennem, jeg kigger nok med nogle lidt andre øjne end de andre her i tråden :) 

Kontakt info er på mc-solutions.dk under kontant :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)