Jeg sælger kosttilskud til bodybuildere og fitness folk over nettet. primært i dk pt, men er ved at sætte flere sprog på siden.
Jeg bruger et google adword firma. der hjælper mig der. det går bedre og bedre med google.Er der nogle der har foresalg til hvad jeg kan gøre forat gøre siden bedre og hvordan man eller kan markedsføre mig?
Sæt noget Google analytics på, så du kan se hvilke søgeord folk finder dig på. Brug så denne viden når du sætter gang i adWords og søgemaskineoptimering. Selve siden ser fornuftig ud, men jeg ved ikke hvor meget du får ud af .dk og .se domænerne når der omdirigeres til .net domænet. Du kommer til at miste omsætning på ikke at have Dankort på hjemmesiden, så hold øje med hvad din konverteringsrate er. Skuller gerne være i lejet 1-2% eller bedre.
Yes, jamen som jeg sagde til http://shop.cityterapi.dk/ - så er jeres shop meget fin og overskuelig. Og nu kan jeg selvfølgelig ikke lade være med at kommentere, at jeres shops ligner hinanden på en prik (hvilket selvfølgelig er forståeligt når I bruger samme system... jeg håber bare ikke I har været i klørerne på en eller anden fancy webdesigner, der har påstået at han har lavet jer en unik shop;)
Jeg tror også godt farverne kunne være lidt anderledes, liiiige den type blå kan ikke være den eneste farve der signalere ærlighed og åbenhed overfor kunderne.
PS: Husk at fjerne den der grimme postbil I har stående, og skriv et eller andet sted at I bruger postdanmark i stedet.... :D
Tusind tak for de hurtige svar. Er den virkelig så grim den post bil hehe. Det er ikke noget unikt design har købten pakke og lavet en del selv.
Mit adword firma, som jeg bruger har analytics på og det går bedre og bedre. er ved at få visa electron på siden. da jeg kan se jeg mister mange kunder der. kan ikke få dankort på, da pbs ikke laver aftaler emd udenlandske firmaer desværre
Må jeg spørge af faglig interesse hvad i har givet af opstartsgebyr (minus udgifter til design) og hvad hostingprisen er inkl. aftale med Worldpay. Løsningen ser bestemt fornuftig ud, så det er interessant hvor billigt man kan komme i luften med sådan en.
Skal du lave en aftale med world pay skal du til england og oprette dig en konto, så det koster lidt. men siden koster kun 500kr om md. men med de designer der har lavet logo osv. har jeg nok brugt små 40kg i opstart. men kan gøres meget billiger. men der har været ektra udgifter til oprettelsen, da mit firma er et uk limited company