Hej Når en virksomhed har fået succes er det næste skridt ofte at eksporter til nye lande. Der kan være mange forskellige ting der skal tages stilling til og som kan have indflydelse på om man får fodfæste på det nye eksportmarked. Jeg er ved at lave en større opgave i eksportsalg, hvor jeg bl.a. undersøger hvordan virksomheder har valgt deres første eksportland, hvilke ting der blev taget stilling til eller om virksomheden bare sprang ud i det uden at have lavet research omkring de pågældende land. For at min opgave bliver god, er det vigtigt med primær data. Jeg går selvfølgelig efter kvalitative data, da disse bedst kan bruges. Jeg vil høre om der er nogle som kunne afsætte lidt tid af til en opringning (jeg tilpasser spørgsmålene til tiden I kan afsætte) Det er virksomheder som allerede har eksporteret, eller som har prøvet i Europa (gerne Sverige, Holland, Østrig eller Tyskland) og primært virksomheder der arbejder inde for mode/fashion vil jeg gerne høre om jeres erf ser frem til at høre fra Jer mvh Kamilla |
Hvordan valgte I jeres eksportland (i Europa)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)