Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom Webshop - Magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer -

Jeg har en webshop som hedder http://sexytoy.dk/ i magento.

Den er utrolig langsom. Jeg har haft den igennem pingdom og gtmatrix. har optimeret forskellige ting.

Men min load tid er lang. er gået fra 11 sekund til ca. 7-8

Jeg har prøvet at flytte webshoppen til en anden server og det er desværre det samme, så det må være et eller andet på siden. Er der nogen som har en ide hvad det kan skyldes. Evt. smide den ind i gtmatrix.

På forhånd tak :)

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har taget et par stikprøver med tools.pingdom.com og det ser ud til at det er forbindelsen til serveren den er gal med. I hvert fald har du en "wait" på 10 sekunder inden selve sidens indhold begynder at blive indlæst.

Skriv gerne en email til info@confero.dk hvis vi skal hjælpe dig med at forbedre situationen.

Tilmeldt 1. Nov 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

på forhånd tak. :)

Kan godt se min waiting tid (ttfb) er meget langsom. Jeg har haft snakket med hostingen og der er ingen fejl. det er kun min side og på en anden server kører den også fint. 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis du har behov for en konsulent til at hjælpe dig, er du velkommen til at kontakte mig. Jeg og mine samarbejdspartnere kan hjælpe dig.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligger du på en server optimeret til Magento? Vores løsninger ligger alle på powerhosting/magentohotel.dk og det spiller.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke til at teste sig ud af hvad der er galt lige med din løsning via pingdom, gtmetrix eller andre eksterne værkstøjer. Da fejlen ligger før siden bliver sendt ud til brugeren. Det vil sige at det kan være fejl på serveren, en langsom server eller fejl i din magentoløsning der gør at siden er så langsom.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)