En hurtig vurdering fra min side. Jeres shop er pæn som udgangspunkt, simpel og nem at finde rundt på.
Et par småfejl, som jeg ser det. Er at I bruger tekst som "logo" og sætter logo et andet sted. Dette sker også på jeres anden side, hvilket er lidt synd. Det kommer til at virke lidt rodet. Brug kun logoet, og sæt det fx op der hvor den store tekst står.
Umiddelbart tror jeg det ville være en god idé at pudse jeres gamle site til, så det kom til at ligne jeres shop. Tekst, ramme og indholdsopdelingen virker bedst i shoppen. Hvorimod det andet site er lidt tungt.
Fin shop, og som emil siger, prøv at få dem til at ligne hinanden, eller endda måske adskil dem mere, så man ved det er en webshop man kommer ind på...
Jeg kan godt lide, at I har lange tekster, når man nu ikke kan "se" varen før man køber...
Jeg kan godt more mig lidt over, at man kan købe et gavekort til en terapi session... Gad vide om jeg skulle købe sådan en til min svigermor :-)
Jeg er meget enig med sommerfuglen omkring at antal gange og startdatoen skal på forsiden.
Hvis jeg skulle købe den type produkter ville det være meget vigtigt at jeg havde tillid til Jer. Måden jeg kunne få mere tillid til Jer, var hvis jeg snakkede med en af Jer over telefonen eller endnu bedre face to face.
Derfor vil jeg anbefale at i tydelig opfordrer på forsiden og undersiderne til at folk skal kontakte Jer for nærmere information og evt. spørgsmål.
Jeg vil slutte af med at sige, at det godt nok er et spændende projekt. Det er et projekt der skubber opfattelsen af hvad der kan sælges på nettet. Du må meget gerne holde os up to date med hvordan det går.
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.