Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lead management, how?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have nogle værktøjer til at styre alle mine leads, en kunde ringer og beder om et overslag. Han får et overslag og ringer 3 uger efter og siger "det der overslag der ..." og jeg har i mellemtiden give 25 andre overslag og har desuden glemt _alt_ om ham.

Så jeg er på udkig efter nogle værktøjer, gerne hvor jeg i DK kan købe både Kursus og software samme sted, vil gerne blive bedre til at håndtere den slags. Jeg kan forestille mig mange ting dette system efterfølgende kunne bruges til, support f.eks., det kunne evt også snakke direkte sammen med vores telefonsystem(som pt. er lidt gammet, ISDN Central med 8 telefoner, men som måske skal opgraderes)

Faktisk burde dette indlæg nok ligge i "Jeg søger et godt tilbud fra dig" men jeg lægger det her da dette er et problem jeg sikkert ikke er ene om :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Prøv channelcrm. Det kan hentes gratis i en enkelt bruger licens på www.styrditsalg.dk

Fra Århus
Tilmeldt 16. Jul 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:48

Hej

Der er jo også SugarCRM (www.sugarcrm.com / http://www.sugarforge.org/content/open-source/) selvom det jo efterhånden er et stort system :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:43

Jeg er mere på udkig efter et kursus end et system, jeg har kigget på alle de systemer men jeg finder dem alt for uoverskuelige og de hjælper mig ikke. Ligenu har jeg en ringbind mappe med papirer i, det er sådan jeg holder styr på mine leads pt.

Men der må da være mulighed for noget smartere? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)