Hej
Jeg er webshop ejer der sælger badetøj.
Som så mange andre webshops, så har jeg selvfølgelig nogle konkurrenter, som til tider kan give mig grå hår!
Jeg har ikke noget problem ved at andre er bedre end mig, eller på anden både sælger bedre. Det giver mig kun motivation til at gøre det endnu bedre!
Men jeg har et problem med konkurrenter der gør ufine tricks for at nå til tops, og snuppe mine kunder.
Vedkommende opretter produkter, som han ikke har, og sænker derefter prisen, så den ligger lige under mig..
Jeg ved med 100% sikkerhed, at han ikke har varerne, og derudover så skriver han, at han har en levering på 5-10 dage, som han så ikke kan overholde.
Hvorfor er jeg så irriteret over det? Det giver jo bare dårlig anmeldelser hos ham i det lange løb. Men det skaber dog stadig noget trafik på hans side, trafik som jeg ikke får, da han jo har sænket priserne.
Er det for latterligt af mig, og skal jeg bare lade det ligge? Kan man gøre noget i forhold til denne situation. Tænker at producenten/leverandøren ikke bliver særlig glad for det? Ved det ikke..
Kan I hjælpe? Måske I har nogle tanker omkring dette og/eller hvad man kan gøre i dette tilfælde..