Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min potentielle løn realistisk?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg står i den situation, hvor jeg nu har mulighed for at få et job som konsulent.

Jeg er nyuddannet cand. merc (december 2016), og har nu  - igennem et konsulenthus - fået mulighed for at starte på et job (fuldtid. 37timer/u) med en timeløn på 222. Stilling udløber den 31. dec 2017, hvor jeg så skal håbe på at jeg kan få et andet job igennem konsulenthuset eller på egen hånd. Stillingen er så ude hos en af konsulenthusets kunder.


Umiddelbart er det en ok start løn for en nyuddannet, men lønnen inkluderer alt; ferie, feriepenge, pension (de betaler intet), sygdom(her har jeg så mulighed for sygedagpenge) osv. hvorfor jeg bliver lidt forvirret.

Jeg kan ikke rigtigt blive klog på, om det er ok og at jeg bare skal tage imod jobbet - for synes ikke rigtigt at jeg kan tillade mig at vente længere....eller ??

Jeg ville sætte pris på enhver feedback :)


MVH

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et bedre alternativ? hvis ikke, synes jeg du skal tage imod det.

jobbet er jo "kun" indtil december, så du skal allerede igang med at kigge efter næste job.

lad dig ikke være afhængig af huset.

+ 35.000kr (222kr x 160 timer) er en OK startløn også selvom det er inklusiv pension. 

Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Nej nemlig, jeg har ikke noget andet lige nu, og jeg kan jo ikke vente på at jeg får svar fra andre stillinger jeg har søgt.

Synes du jeg kan tillade mig at forhandle? Jeg vil heller ikke have at de ser mig som "negativ", plus fordi jeg jo heller ikke reelt har noget erhvervserfaring fra sådan en stilling.