Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste danske webhotel, hvis prisen ikke er det vigtigste?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for alle indspark. Værdsætter det virkelig.

Vores forudbetalte abonnement med Meebox (nu UnoEuro) løber lidt endnu, men derefter virker Hosting4Real som en oplagt kandidat. 

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hosting4real's egen hjemmeside virker ikke i alle eu-lande, da de ikke (ifølge Lucas) har forbindelse til hans cdn-udbyders net i Romænien.

Han har omdirigeret trafikken fra det /24, jeg sider på lige nu, men det er næppe en særlig holdbar løsning, da jeg er på mobilt internet.

Min udbyder er mtel.bg, som minimum er på størrelse med yousee. Lucas har svaret at det må være op til udbyderne at løse problemet.

Når han kan finde på at udelukke så stort et netværk i et andet eu-land, er det ikke en host jeg vil bruge.

Link til support ticket: https://shop.hosting4real.net/viewticket.php?tid=402331&c=TFTNKaKb

Han skal dog have ros for hans hurtige svar.Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

IKKE skifte til Chosting... det kører mildt sagt... af helvedes til! det er nede flere gange ugentligt...!

her er hvad jeg lige har opdaget og skrevet til dem om :

24/03/2017 12:25

31/03/2017 07:45

02/04/2017 21:21

12/04/2017 19:18

22/04/2017 09:07

03/05/2017 00:23

16/05/2017 00:24

siden de datoer har det været nede en gang og er nede igen lige nu!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Karsten Hansen:

Han har omdirigeret trafikken fra det /24, jeg sider på lige nu, men det er næppe en særlig holdbar løsning, da jeg er på mobilt internet.

Min udbyder er mtel.bg, som minimum er på størrelse med yousee. Lucas har svaret at det må være op til udbyderne at løse problemet.

Når han kan finde på at udelukke så stort et netværk i et andet eu-land, er det ikke en host jeg vil bruge.

Der er specifikke netværk i flere lande som er helt udelukket fra at tilgå vores servere, men vi er ikke en dum udbyder, så tjekker faktisk hvad vi blokere - det er kun meget sjældent at subnets som er tildelt et datacenter bliver brugt til consumer forbindelser, hvilket betyder at der kan være et block.

Grunden til vi har blokeret for nogle netværk (nuværende 3, og mindre end 200.000 IPer), er fordi at mere end 80% af de IP'er på disse netværk har været dele af større botnets.

Vi udelukker ikke netværk udover hvis vi finder et behov for det - udelukker vi noget, så gør vi det meget forsigtigt da vi netop leverer trafik til stort set alle lande i hele verdenen.

Med det sagt - din udbyder (mtel.bg) havde et routing problem via NTT og HE.net (to store Transit udbydere), til og fra specifikke destinationer mod m247.com som vi bruger til vores CDN POP i Romænien.

At der var et routing problem mellem 2 meget specifikke udbydere mod meget specifikke netværk, er langt mere normalt end du måske regner med, og de løser ofte sig selv (hvilket også blev gjort her). Nu er trafikken mellem de 2 netværk generelt lille, så begge udbydere tog ting en smule mere roligt end de ville hvis det var mellem 2 store netværk. De prioritere ting efter hvor stor effekt det har.

Vi reroutede det /24 subnet som du var i til Amsterdam - fordi mængden af trafik vi har fra din udbyder er utrolig lille (mindre end 5% af alt vi modtager fra Bulgarien) (generelt på alle servere vi har), vel og mærke vi faktisk levere en del trafik til kunder i Bulgarien.

Så det er fint at du ikke vil bruge os som udbyder, det behøves du skam heller ikke Smile Men routing problemer er en helt normal ting, som sagt går i sig selv til tider indenfor få minutter, andre gange nogle timer, og tilfælde nogle dage baseret på prioriteter mellem de forskellige udbydere.

Karsten Hansen:

Hosting4real's egen hjemmeside virker ikke i alle eu-lande, da de ikke (ifølge Lucas) har forbindelse til hans cdn-udbyders net i Romænien.

Fordi vi æder vores egen hundemad og bruger vores eget CDN - vi har forbindelse til vores CDN udbyders net i Romænien, men transit udbydere mellem *dit* netværk og m247 i Romænien havde nogle tekniske problemer.

Så vi har fint kontakt, men vi kan ikke løse et netværksproblem hos vores leverandørs leverandører - alt vi kan gøre er at route specifikke netværk via et andet netværk, og vi tog specifikt det /24 subnet som du var i, fordi at netop mtel laver minimal trafik - især via vores CDN.

Nu i dette tilfælde stod problemet på fra kl godt 14.50 d. 18 maj indtil 03.20 d 19 maj.

CDN trafik sendt i Bulgarien:

Så selvom at en kæmpe udbyder på størrelse med Yousee var nede, påvirkede det ikke vores generelle trafik.

Udover det, du ville have samme problem med andre udbydere hvis de rent tilfældigt skulle sende ting mellem m247, HE, NTT og mtel.bg Wink Bare inden du skyder folk ned på et offentligt fora, burde du måske teknisk sætte dig ind i det tekniske, og ikke gøre tingene værre end de er så som at skrive: "Hosting4real's egen hjemmeside virker ikke i alle eu-lande".

Blizoo som forresten er ejet af mtel.bg kunne fint tilgå Romænien - og hvis mtel.bg mente at trafik mod m247 var utrolig vigtigt kunne de have skiftet deres m247 trafik mod Level 3, Voxility eller Telia - men da mtel.bg ikke fandt det ekstremt vigtigt, løste m247 og mtel problemerne med deres kommunikation gennem de 2 specifikke transit udbydere da der blev sat prioritet på det.

Forsat god dag Geeked

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Det er fint du kommer med en lang teknisk forklaring, men det er mellem  1 - 2 uger din hjemmeside ikke har virket hos mig. Da din hjemmeside ikke virkede korrekt efter et par forsøg over to dage, købte jeg et webhotel hos en anden udbyder.

Det var da jeg læste denne tråd, at jeg i første omgang tog direkte kontakt til dig. Men da jeg ikke mener din support + løsning var god nok til at jeg ville købe et webhotel, synes jeg stadig det var relevant at dele det her i tråden.

For at være fair, lavede jeg et link til supporttråden, så folk selv kan danne deres mening.

Det skal tilføjes, at jeg ikke har oplevet problemer med andre hjemmesider.

(jeg arbejdet på et projekt som kræver webhoteller hos forskellige udbydere, så jeg køber pt webhoteller ofte)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Hansen:

Hej Lucas,

Det er fint du kommer med en lang teknisk forklaring, men det er mellem  1 - 2 uger din hjemmeside ikke har virket hos mig. Da din hjemmeside ikke virkede korrekt efter et par forsøg over to dage, købte jeg et webhotel hos en anden udbyder.

Det var da jeg læste denne tråd, at jeg i første omgang tog direkte kontakt til dig. Men da jeg ikke mener din support + løsning var god nok til at jeg ville købe et webhotel, synes jeg stadig det var relevant at dele det her i tråden.

For at være fair, lavede jeg et link til supporttråden, så folk selv kan danne deres mening.

Det skal tilføjes, at jeg ikke har oplevet problemer med andre hjemmesider.

(jeg arbejdet på et projekt som kræver webhoteller hos forskellige udbydere, så jeg køber pt webhoteller ofte)

Helt iorden :-) Må være en stor opgave at skrive omkring virksomheder som man ikke vil være kunde ved Big Smile Held og lykke med dit projekt. Sjove er, både før og efter igår har der været trafik fra netop mtel.bg - så det har virket for en række mennesker, men ikke for dig :-).

Du må skam gerne linke til supporttråden, det finder jeg intet galt i - der er ikke skrevet noget i den som hele verdenen ikke må vide.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan så ABSOLUT også skrive under på, at hosting4real yder en fantastisk hurtig og kompetent løsning. Jeg har alt hos dem, og har aldrig været så tilfeds med den del af min virksomhed, som jeg er i dag. I øvrigt er Lucas hurtig og dygtig når der skal svares på mails, laves support mm. Du gør det rigtige, hvis du vælger dem. (PS. jeg får ikke royalties fra dem - Er bare en glad kunde der gerne deler en god oplevelse).

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

granberg1:

Jeg kan så ABSOLUT også skrive under på, at hosting4real yder en fantastisk hurtig og kompetent løsning. Jeg har alt hos dem, og har aldrig været så tilfeds med den del af min virksomhed, som jeg er i dag. I øvrigt er Lucas hurtig og dygtig når der skal svares på mails, laves support mm. Du gør det rigtige, hvis du vælger dem. (PS. jeg får ikke royalties fra dem - Er bare en glad kunde der gerne deler en god oplevelse).

Det kan ikke passe at du er tilfreds! :-) Som du kan se ovenfor er Hosting4real dybt ubehøvlet og blokere åbenbart for store bulgariske udbydere Big Smile

Takker selvfølgelig for anbefalingen ;)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)