Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sælger til salg af læskedrikke

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg driver en virksomhed på første år, og har fået etableret en fast kundegruppe. Men den er langtfra stor nok, og da jeg ikke er den store sælger er det problematisk. Jeg har indtil videre kun annonceret på Google, og sideløbende lavet telefonsalg. Men tilgangen af kunder har ikke været stor nok. De fleste kunder er kommet via Google, og kun et par stykker igennem telefonsalg/direkte salg, så jeg har desværre ikke flair for salg og kontakt med potentielle kunder. Derfor snakkede jeg med en god kammerat, som arbejder i Nykredit, om at han da gerne ville prøve at skaffe nogle kunder. Desværre har han ikke så meget tid for tiden, og da slog det mig at der kunne være nogle personer herinde som havde lidt tid i overskud og lyst til at lave noget opsøgende salg. Selvfølgelig mod en form for provision.

Kort om firmaet:

Firmaet sælger og leverer sodavand, juice, kildevand, øl, saft, fadøl fra kendte producenter, til kontorer, kantiner, private, arbejdspladser, institutioner, foreninger m.m. over hele Sjælland. Firmaet er beliggende i Holbæk. Det har eksisteret i snart 1 år, og haft en for lille fremgang.

Personen behøves ikke at være bosiddende på Sjælland eller tæt på, da kommunikation kan klares over telefon, e-mail osv.

Håber at der nogen der kan hjælpe, da det er tiltrængt. Smid et indlæg med jeres mail, så kontakter jeg jer.

Mvh.

Anders Voss

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)