Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til det ??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hornbæk
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lanceret en webshop, som handler med hår -og skønhedsprodukter. Al konstruktiv kritik er meget velkommen.

Vi vil blive meget glade for al ris og ros. Bare kom med jeres feedback....

Shoppen finder du her: www.coiffure-bettina.dk/catalog 

På forhand tak !

jarzom

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 17:53

Hej.

Jeg har ikke så meget andet at sige, end at jeg ville mene, at der skal værre større forskel på de 2 brune farver, som I bruger som baggrundsfarve.

Ellers udemærket webshop! Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:57

Jeg ved godt mange gør det - men hold da helt op hvor der også sker alt for meget på dit site.

En webshop behøver ikke være efter amerikansk model hvor man overloades med information nå rman træder ind.

Man kan godt vælge at satse på lidt mindre information og lidt mere fokus til nogle særligt udvalgte produlter som er ekstra gode til at fange opmærksomheden hos den potentielle kunde.

Derudover så har du sprog og valuta valg osv. på men du har jo reelt intet at vælge imellem så det kunne du også fjerne.

Fra Hornbæk
Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 08:46

Tak for tilbagemeldingerne. Jeg HAR overvejet om der er for mange tilbud og for mange anbefalede produkter på forsiden. Men på den anden side, så gælder det vel om at pushe så mange varer så muligt ? Jeg er sgu stadig i tvivl . . . .

Mht. sprog og valuta, så er de der stadig fordi jeg p.t. arbejder på, at implementere flere sprog. Nemlig: Engelsk, Svensk og Norsk. Og med tiden: Tysk

P.S
Jeg hører gerne mange flere tilbagemeldinger på sitet. Så vi kan optimere det for vores kunder. Det har kørt nu i ca. 2 måneder og med en god ordretilgang. Men man vil jo altid gerne gøre det bedre.

http://www.coiffure-bettina.dk/catalog

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:56

Hej

Der er nogle issues med kontrast forholdene flere steder. Prøv evt. at teste dine kontrast farver her.

Jeg syntes du skal gøre noget mere ud af dit banner og logo - det virker ikke prof. og tillidsvækkende.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:44

Jeg er ikke så vild med farverne på siden, og egentlig tænker jeg at helhedsindtrykket betyder rigtig meget, når man kommer ind på en side. Særligt hvis man skal købe ting til sig selv. Hvis siden ser lækker ud, appelerer den også til ens "køber-gen" - sådan har jeg det ihvert fald Big Smile

Hvis du vil bibeholde den grå farve i overskrifterne, kunne du fx skifte de brune ud med havblå/grå og petrolium el. nogle lilla nuancer?

Fra Hornbæk
Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 16:30

God idé med at få lavet et nyt banner. Det vil jeg straks få sat i gang. Mht. farverne, ja du kan godt ha' en pointe der, men det var meningen at farverne skulle virke bløde i det. Jeg vil da tage det op til overvejelse . . .

Takker for feedback - keep it comming !

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12863
Skrevet kl. 22:52

Det magiske ord må da vist være billiedkvalitet! 

Prøv lige en gang at se på dine produktfotos, synes du selv at produkterne ser lækre og indbydende ud? Svaret må absolut være et nej, de er ganske enkel røvkedelige og selve billedkvaliteten samt fritlægningen virker ret så amatøragtige. 

Jeg vil foreslå dig at du evt. kontater en prof fotograf og får et tilbud på nogle ordenlige fotos.

Mvh

Ravn

Fra Hornbæk
Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 09:14

Tak for din uforbeholdne mening. Det er noteret . . . .

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:09

Lidt gammeldags design men ellers ok.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)