Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du programmør?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en knægt på snart de 17 år, som i mange år, nu har udviklet forskellige hjemmesider o.lign til folk.

Jeg har haft mit eget firma, JayKay, og arbejder lige p.t på fuldtid ved Creomedia som webprogrammør.

Jeg søger én eller flere, som står og mangler en hånd til deres projekt (som i forhåbenligt satser på), hvor jeg kan springe ind som ejer, ved et vis procent-del af indtægterne.

Hvis du f.eks står og vil opstarte et site, men ikke har evnerne til programmeringen og måske mangler lidt idéer o.lign, så kan jeg komme ind og hjælpe.

Jeg er kendt for at programmere hurtigt (derfor folk henvender sig til mig), jeg kan stortset alle sprog og kan lave fede effekter samt ajax med javascript.

Jeg har lavet hundredvis af hjemmesider, for at nævne nogen..

- www.radioone.dk

- www.spilus.dk

- www.pointsafari.dk

- www.showyourlove.dk

- www.moontower.dk (søg på moontower på amino og se et KÆMPE projekt jeg har lavet..)

Hvorfor vælge mig?

Jeg er nem at sætte i gang, jeg er MEGET hurtig, jeg har styr på hacking - det vil sige, at sikkerheden bliver HELT i top (en hacker kan altid finde andres hackerveje), jeg kan mit kram i de forskellige sprog (kan stortset lave alt, med meget få undtagelser) 

Så står du eller i med et site, som i tror kunne blive fremtiden (gode indtægter), og søger en medejer, som står for alt det tekniske? Så er jeg klar, hvis jeg får en vis procent-del af indtægterne.

Jeg kan kode PHP, MySQL, Javascript (incl. Ajax), ASP.NET og har uendeligt meget styr på søgemaskineoptimering. 

Er du interresseret i at høre mere? Så kontakt mig da på messenger; msn@jaykay.dk eller via e-mail: info@jaykay.dk

Håber vi snakkes.. 

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:30

Hej,