Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du programmør?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en knægt på snart de 17 år, som i mange år, nu har udviklet forskellige hjemmesider o.lign til folk.

Jeg har haft mit eget firma, JayKay, og arbejder lige p.t på fuldtid ved Creomedia som webprogrammør.

Jeg søger én eller flere, som står og mangler en hånd til deres projekt (som i forhåbenligt satser på), hvor jeg kan springe ind som ejer, ved et vis procent-del af indtægterne.

Hvis du f.eks står og vil opstarte et site, men ikke har evnerne til programmeringen og måske mangler lidt idéer o.lign, så kan jeg komme ind og hjælpe.

Jeg er kendt for at programmere hurtigt (derfor folk henvender sig til mig), jeg kan stortset alle sprog og kan lave fede effekter samt ajax med javascript.

Jeg har lavet hundredvis af hjemmesider, for at nævne nogen..

- www.radioone.dk

- www.spilus.dk

- www.pointsafari.dk

- www.showyourlove.dk

- www.moontower.dk (søg på moontower på amino og se et KÆMPE projekt jeg har lavet..)

Hvorfor vælge mig?

Jeg er nem at sætte i gang, jeg er MEGET hurtig, jeg har styr på hacking - det vil sige, at sikkerheden bliver HELT i top (en hacker kan altid finde andres hackerveje), jeg kan mit kram i de forskellige sprog (kan stortset lave alt, med meget få undtagelser) 

Så står du eller i med et site, som i tror kunne blive fremtiden (gode indtægter), og søger en medejer, som står for alt det tekniske? Så er jeg klar, hvis jeg får en vis procent-del af indtægterne.

Jeg kan kode PHP, MySQL, Javascript (incl. Ajax), ASP.NET og har uendeligt meget styr på søgemaskineoptimering. 

Er du interresseret i at høre mere? Så kontakt mig da på messenger; msn@jaykay.dk eller via e-mail: info@jaykay.dk

Håber vi snakkes.. 

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:30

Hej,

Ved ik om du har set mit indlæg,men vi er to drenge som ønsker at få en hjemmeside op at køre, den kommer til at hedde runnersplace.dk og vil indeholde en masse råd samt meget mere til motionister,

Men vi er ikke selv de store web designere, og ønsker derfor en web designer, som kan gå direkte ind på holdet, på lige fod med os andre. Var lige inde og tjekke de hjemmesider du har lavet, imponerende af en dreng på 17

Hvis det har fanget din interesse bedes du svare hutigst muligt. .

M.V.H

Christian

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:13

Er det kun et webdesign, eller er det også programmeringen?

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:36

Hej Christian

Hvor sidder du henne ad i verden?

Jeg kunne måske godt have noget vi kunne kaste os over

Mvh. Henrik

Det handler ikke om at overleve. Det handler om at leve..!
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 11:39

Har sku ik helt tjek på det der programmering, ka du ik lig forklare hvordan man bruger det i forbindelse med hjemmesider.

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:10

Chris20:

Har sku ik helt tjek på det der programmering, ka du ik lig forklare hvordan man bruger det i forbindelse med hjemmesider.

Det bruger man til at gøre siden interaktiv.

Lige fra et lille login script der holder styr på hvem der har adgang til din hjemmeside, til store komplicerede programmer der afvikles i baggrunden.

Enhver hjemmeside indeholder i dag mere eller mindre kode. Både clientside (kode der afvikles på den pc der er inde på hjemmesiden) og serverside (kode der afvikles på den server hjemmeside ligger på)

Det handler ikke om at overleve. Det handler om at leve..!
Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:37

Hej jaykayJa man ku jo altid stå at mangle, en hurtig, dedikeret og "forhåbentligt super humoristisk" programør i sit team... :D Men jeg bliver lidt sådan ?? hvad tænker du på i størrelsesordenen med "hvis jeg får en vis procent-del af indtægterne". med andre ord hvad er en vis procent-del?Giv lige en ide om det :)Min ide kræver nemlig et team af gode kræfter, hvor alle er lige vigtige for at "siden, produkterne, og ydelserne" bliver af den høje og super underholdende kvalitet, der skal til for at spinde guld... og sprede glæde og kærlighed til folket ;)

En outstanding dag herfra

Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 12:49

OK, tak for hjælpen railbird, har sendt dig en mail, tjek det lige

Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 12:52

Vil tro at det både er web design og programmering

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:55

Hvorfor skulle det tage mig 2 min at finde ud af at du kom fra 5450 Otterup? Tag lige og få skrevet en adresse på kontaktsiden :) Din lemfældige omgang med ordet "hacking" bekymrer mig, istedet for at misbruge et ord som allerede har forvirret store dele af befolkningen burde du istedet beskrive dine evner. Kom med nogle buzzwords der imponerer, fortæl hvordan du koder, fortæl hvilke blackhat tekniker du sikrer imod, hvordan du gør det, osv. :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)