Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To app or not to app?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre er data fra tinglysningssytemet ret mangelfulde. Det er derfor helt bevidst vi kræver at brugeren tager stilling til en række forhold. Kunne vi få en højere konverteringsrate ved bare at gætte?  - JA.  Vil vi kunne levere et lige så godt produkt?  - Nej.

Vi vil hellere lever et godt produkt til dem der "orker" at tage stilling til et par spørgsmål, end at levere et "kvalificeret gæt" til alle dem der bare vil ha' det serveret hurtigt.

Jeg sætter stor pris på dine ideer.. lige dem her har vi dog haft opppe og vende, men har taget aktivt stilling til dem. Jeg er dog helt enig. Vi kunne sagtens få mange "flere igennem" på din måde.

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har respekt for jeres arbejde og resultatet. I har et fornuftigt flow, og det ser professionelt ud ; )

Alle har en mening om UI og UX, og det er jo ikke til at vide hvad i har tænkt i processen. Jeg har ikke meget til overs for realkreditbranchen, der virker som et stort kartel, og derfor har jeg ekstra mange holdninger til produkter som dit, der måske kan være med til at ruske lidt op i det. Jeg ville heller ikke gå på kompromis med kvaliteten, men mener godt man kan opnå god kvalitet med mit forslag til flow, men lad os lade det ligge og fokusere på alle dem der kan få gratis glæde af jeres arbejde.

God aften

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din meget fine feedback Anders. Det sætter jeg stor pris på.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)