Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CD - panik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på røven. Jeg skal aflevere nogle billeder, som jeg har liggene på CD’er. Pludselig viser CD,erne filnavnet: CD uden navn.fpbf. (Det er en MAC computer).
Jeg ved jeg har brændt billederne på CD’erne og givet dem en titel, så forstår ikke, at de nu kommer med denne ny titel og er umidelbart tomme.
Har kigget lidt på nettet, men ikke fundet en løsning på problemet.
Er der nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Brændbare CDer kan være meget ustabile.. samtidig kan cd-drev i fx. laptops være af meget ringe kvalitet, prøv om du kan llse CDen i en anden computer, helst stationær, prøv venner og bekendte :)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. :-)

Fandt min gamle pc frem og afprøvede CD'erne der. Her var der ingen problemer, med at åbne og se titler, filerne og overfører. Fik oveført de billeder jeg skulle bruge til en zip og så over på mac'en bagefter, hvor alt gik efter bogen. :-)

Men jeg kan jo regne ud, at den så er gal med indlæsningen på MAC'en. Har en mistanke om, at det er sket efter nogle opdateringer. Der er faktisk andet der driller og som også er sket efter nye opdateringer. Kan f.eks. ikke overføre billeder fra min Iphone til mac'en, hvad jeg kunne førhen. Har også måtte sige farvel til mit brænderprogam, da det heller ikke fungerede mere og derfor begyndt at brænde ved hjælp af finder.

Det skulle ikke undre mig, om det er et indstillingproblem, men aner så ikke, hvor jeg skal indstille hvad, for at få tingene til at fungere igen...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)