Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsmail - feedback

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg sender nyhedsmail ud fra tid til anden, men oplever ikke den helt store respons, så derfor ville det være rart med andre øjne til at se på opsætning mm.

Det jeg søger, er input til selve opsætningen og om tilbudene er "lokkende" ....

Se den sidste udsendte nyhedsmail fra Andando.dk, her: Andando.dk´s sidste nyhedsmail

Skulle nogen have lyst til at tilmelde sig nyhedsmailen fra Andando.dk - kan det gøres her: tilmelding til nyhedsmail hos Andando.dk


Hvis der er nogen der selv har en nyhedsmail der giver god respons og som ikke har noget imod at dele med andre, så smid gerne et link til nyhedsmailen.



Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Blankensteiner:

Jeg sender nyhedsmail ud fra tid til anden, men oplever ikke den helt store respons, så derfor ville det være rart med andre øjne til at se på opsætning mm.

 

Hvilken type respons oplever du, og hvordan måler du det? Tænker du på deciderede tilbagemeldinger, eller blot øget salg? Gør I brug af et system, der gør det muligt at spore klik på websitet til et nyhedsbrev?

Lidt kommentarer til nyhedsbrevet: Jeg tror I ville have fordel af at få en designer til at bruge et par timer på et oplæg til et mere afpudset design. Der er en del fontforvirring, topbilledet er utydeligt, kasserne om de enkelte tilbud giver ikke den ønskede effekt af "samling", men opdeler i stedet tilbudene visuelt, I har et syvende tilbud (lysestagen) i bunden, som falder helt udenfor de andre tilbud og sektionen med teksterne i bunden er designmæssigt vidt forskellig fra resten af indholdet.
Jeg tror desuden en ramme om hele indholdet, samt et centreret indholdsområde, ville bringe indholdet i fokus og gøre det mere visuelt tiltalende.
I bør også stave "Specialpris" korrekt. :) Måske en "Du sparer: 42 kr." ville gøre priserne mere tiltalende?

Alt i alt: Gennemgå designet af nyhedsmailen, det tror jeg I vil kunne aflæse på bundlinjen ved næste udsendelse. Indholdet er som udgangspunkt glimrende, efter min mening. 

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:
 
Hvilken type respons oplever du, og hvordan måler du det? Tænker du på deciderede tilbagemeldinger, eller blot øget salg? Gør I brug af et system, der gør det muligt at spore klik på websitet til et nyhedsbrev?


Responsen er kun egentlige køb og det er i princippet det eneste jeg er interesseret i. Vi kan godt se når der er klikket ind på de enkelte varer/links ...


David Mc Nally:
 
Lidt kommentarer til nyhedsbrevet: Jeg tror I ville have fordel af at få en designer til at bruge et par timer på et oplæg til et mere afpudset design. Der er en del fontforvirring, topbilledet er utydeligt, kasserne om de enkelte tilbud giver ikke den ønskede effekt af "samling", men opdeler i stedet tilbudene visuelt, I har et syvende tilbud (lysestagen) i bunden, som falder helt udenfor de andre tilbud og sektionen med teksterne i bunden er designmæssigt vidt forskellig fra resten af indholdet. Jeg tror desuden en ramme om hele indholdet, samt et centreret indholdsområde, ville bringe indholdet i fokus og gøre det mere visuelt tiltalende. I bør også stave "Specialpris" korrekt. :) Måske en "Du sparer: 42 kr." ville gøre priserne mere tiltalende?


Ja, det ville nok være en god idé, at få en prof ind over opsætning/layout. Det gælder både selve nyhedsmailen og vores logo generelt.


David Mc Nally:

Indholdet er som udgangspunkt glimrende, efter min mening.


Så selve tilbudene er fine nok, så det gælder altså "bare" om at finde de produkter, som kunderne kan bruge, her og nu Stick out tongue


Hvis man sender ud til lidt over 600 tilmeldte, hvor mange skal man så forvente, vil benytte sig af tilbudene? Er det lidt ligesom alm. konverteringsrate ved besøg/salg på webshoppen?

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)