Hej |
Blankensteiner:Jeg sender nyhedsmail ud fra tid til anden, men oplever ikke den helt store respons, så derfor ville det være rart med andre øjne til at se på opsætning mm.
Hvilken type respons oplever du, og hvordan måler du det? Tænker du på deciderede tilbagemeldinger, eller blot øget salg? Gør I brug af et system, der gør det muligt at spore klik på websitet til et nyhedsbrev?
Lidt kommentarer til nyhedsbrevet: Jeg tror I ville have fordel af at få en designer til at bruge et par timer på et oplæg til et mere afpudset design. Der er en del fontforvirring, topbilledet er utydeligt, kasserne om de enkelte tilbud giver ikke den ønskede effekt af "samling", men opdeler i stedet tilbudene visuelt, I har et syvende tilbud (lysestagen) i bunden, som falder helt udenfor de andre tilbud og sektionen med teksterne i bunden er designmæssigt vidt forskellig fra resten af indholdet.
Jeg tror desuden en ramme om hele indholdet, samt et centreret indholdsområde, ville bringe indholdet i fokus og gøre det mere visuelt tiltalende.
I bør også stave "Specialpris" korrekt. :) Måske en "Du sparer: 42 kr." ville gøre priserne mere tiltalende?
Alt i alt: Gennemgå designet af nyhedsmailen, det tror jeg I vil kunne aflæse på bundlinjen ved næste udsendelse. Indholdet er som udgangspunkt glimrende, efter min mening.