Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er gået i alpha og har brug for kritik! :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er gået i alpha med vores nye leverendørservice og kunne godt bruge Jeres kritik.

https://justbring.com/

Der kommer en dansk version af sitet snarest.

I må meget gerne kigge på sitet og komme med ris og ros, og forslag til ændringer.

Vi kører lige nu en leverendørtest i Københavnsområdet, med fokus på Kurérdelen. Så hvis du skal have sendt noget akut i kbh, er du meget velkommen til at prøve systemet.

Når vi lancerer version 1.0, er det planen at kunne tilbyde leverencer i hele Danmark, samme dag, til markedspris. Alt sammen foregår via en app.

Men inden da, kan du måske hjælpe os med at sparke det igang

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Profigo ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest rigtig lækker hjemmeside, flot design og logo - meget imødekommende og moderne.

Jeg synes dog det er lidt uklart helt hvordan konceptet fungerer. Jeg prøvede f.eks. at taste en adresse fra Aarhus til København og fik et estimat på 2048 kr.
Synes det er lidt uklart hvem det henvender sig til, for med en fragtpris på 2048 kr. går jeg ikke ud fra det er små pakker man skal have leveret.

Dette synes jeg i burde forklare på siden.
Samtidig med at jeg kan sådan lidt læse at det er private der skal køre med ens pakke, er det korrekt forstået? - jeg synes ikke helt det er forklaret tydeligt nok og og eventuelt også hvordan med sikkerhed og forsikring i forbindelse med at det er private der fragter ens pakker.

Mvh. Emil

Profigo ApS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)