Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kombineret erhverv og bolig - Indre Østerbro

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nød til at sælge min kombinerede erhverv/andelslejlighed på Indre Østerbro pga pladsmangel.
Der er en fin forretning med direkte adgang til bolig delen - der nemt kan anvendes til showroom/kontor. Der er bopælspligt på boligandelen. Der er separat adresse, indgang fra gaden til forretningen, 25 kvm kælder under butik. Pt. anvendes forretningen til terapilokale.

Andelene koster 2 775 000 - samlet mdl ydelse 4150.- (incl a/c varme) 

Hvis du vil vide mere, så kontakt mig gerne her eller se mere på www.123hjemmeside.dk/lipkesgade

Mange hilsener

Dorte

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte

 

Har du mere info om lejligheden / billeder, m2 osv

Hilsen, Henrik

 

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik!

Det kan du tro..her er lidt tekst, jeg kan ikke sætte fotos ind her..så hvis du har en email sender jeg dem med det samme!

Hej fra dorte

København Ø: 4 vær. , 130+25 m2, - nu nedsat med 800.000.- Nu andelspris kr 1. 990. 000, Månedlig ydelse kr 4150, Få plads til familie, hobby og hund på Østerbros absolutte bedste adresse; Willemoesgade! 4v på 130 kvm + 25kvm privat kælder. Overalt 3 m. til loftet, flotte gulve, stuk, høje paneler. Køkken & bad fra ´03.
Der er erhvervstilladelse, ikke pligt, i 2v af andelen. Her er, hvis det ønskes; 2 adresser; Willemoesgade 48 og lipkesgade 21.

Lejligheden er ideel til dig der hellere vil have få store værelser fremfor mange små. Her er lyst, stille og ordnede forhold.
Fordeling er; soveværelse, stort værelse, kæmpe stue (30 kvm), stort hjørneværelse/forretning (25 kvm) m. egen indgang + kælder m. ståhøjde, køkken m. fadebur og badeværelse m. stor brus.

Mdl ydelse for 3. år i træk, kun 4150.- incl vand og a/c varme . GÆLDSFRI andelsforening med stor opsparing. God lille, lukket gård. Ejendom og lejlighed er grundigt vedligeholdt. Her er cykel-, vaske-, tørrekælder.

 Med venlig hilsen

Dorte Rasmussen

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte

Kan vi aftaler at jeg kommer forbi og ser den f.eks. i morgen eftermiddag / aften i stedet for. Skal alligevel besøge min bror på Nørrebro - så det ville passe mig helt fint.

Du kan træffe mig på mobil 40842289 hvis det er ok med dig.

hilsen Hernik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)