Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma der laver hjemmesider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har planer om, at starte min egen hjemmeside. En hjemmeside nogenlunde som Travelmarket. Men jeg ved intet om programmering. Derfor skal jeg selvfølgelige besøge et firma der kan lave hjemmesiden for mig. Er der nogen I kan anbefale eller fraråde? Hvad vil den billigeste og nemmeste løsning være for mig? Og hvad skal jeg betale for? Hosting? Webhotel? Domain? support? Som sagt jeg er helt blank i området.

Det kan være en fordel, hvis man kan hyre en konsulent fra firmaet til at lave hjemmesiden og som jeg også kan kontakte og få support af i et længere forløb, hvis tingene ikke flasker sig. 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Laver til dagligt hjemmesider og grafik
Kan råde dig lidt eller give dig en løsning

/Mathias

Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et registeret firma?

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Travian,

Hvis du vil lave noget som Travelmarket så skal du enten have en adgang ind til Travelmarket eller have adgang til et omfattende booking system.

Er af de største i branchen som giver adgang til booking af både hoteller og flybilletter, skal du regne med koster 125.000 for at få adgang til deres API og yderligere tæt ved 100.000 at komme i gang med at bruge ..
Herudover skal du regne med en god sjat penge til at få udviklet selve hjemmesiden der bruger API adgangen ...

Oven i det er jeg ret sikker på at duskal have et IATA nummer for at kunne udstede billetter, eller også skal du aftale med eksisterende rejsebureau at du bruger deres IATA nummer og evt. deres rejsegaranti (ved ikke om denne er lovpligtig eller bare anbefalet - men alle har den) - men det har jo som regel også en pris..

Hvis det stadig er noget du vil videre med så kender jeg en der måske kunne være interesseret i at give dig adgang til både IATA nummer og Rejsegarantifonden.. og som måske endda også kunne være interesseret i at dække noget af udgiften til udviklingen..

Hvis det virker uoverkommeligt så tag fat i Travelmarket - de har tidligere solgt prefabrikerede hjemmesider med deres funktionalitet, til en billig
pris..

Venlig hilsen
Lars Andersen
CoMaSys

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)