OK, lad os gå tilbage til Coca Cola’s patent. Nu når du har patentet, vil du så ikke kontakte topnavnene på din emneliste og sætte tid af til at vise dem Coca Cola muligheden? Selvfølgelig vil du det! Tidspunktet på dagen ville ikke betyde noget som helst, heller ikke hvor mødet skulle afholdes, omgivelserne eller hvad du havde på. Historien ville være så stærk og din entusiasme for Coca Cola ville være så stærk for Coca Cola at du kunne fortælle Coca Cola historien over alt.
Hvorfor vente på at alt skal være perfekt? Nogen gange bliver vi i Forever så optaget af alle udenomstingene først skal være perfekte at vi glemmer det vigtigste – helt enkelt at fortælle historien.
For mit vedkommende er der kun en ting der tæller og det er at visionen er perfekt. Når du har visionen på plads og engagementet, vil du se det store billede i dit hoved, så det der kommer ud af din mund vil være det store billede. Misforstå mig ikke. Du bør klæde dig forretningsmæssigt til samtalerne. Klæd dig på så dem du mødes med vil føle sig godt tilpas og så de føler at de er til et forretningsmøde. Lad dem aldrig være bedre klædt end dig.
Der er en talemåde der siger “mennesker hører musikken; de hører ikke ordene”. Hvis du giver dem din energi og dit engagement, så har du musikken i dig. Og når du giver dem musikken og din entusiasme, din overbevisning og din vision så kan folk se at du har besluttet dig og at dit attitude er på plads.
Igen, vær nu ikke så tosset eller overentusiastisk at du skræmmer folk i stedet for at interessere dem, men hav derimod en kontrolleret intensitet så de kan mærke at du har besluttet dig 100%. Hvis de ikke ser det - så ser de det ikke... Næste!
Nu tilbage til sammenligningen af Coca Cola og Forever , hvis du skulle vise dem muligheden med Coca Cola ville du højst sasynligt vise dem en Coca Cola flaske og vise dem et materiale der viste dem forretningen. Det er helt det samme du gør med Forever og hver gang du gør det har du mulighed for tre svar og de to vil være til din fordel.
Det første svar jeg kan få er: Ja, jeg vil gerne med i forretningen...
Det andet svar jeg kan få er: Jeg er ikke interesseret i forretningen men vil gerne prøve jeres Aloe Vera Gel...
Det tredje svar jeg kan få er: Jeg er ikke interesseret i forretningen og heller ikke i produkterne...
Det gode ved vores forretningspræsentation er at den både fortæller om forretningsmuligheden og produkterne samtidig og dermed sparer tid.
Du er budbringer. Du afleverer en besked om et firma og en vision om hvor Forever er på vej hen. Det er vigtigt at forstå at det er beskeden der er vigtig ikke dig. Når du følger Forever's system 100% er det beskeden der fokuceres på og det er lige præcist det det drejer sig om. Det betyder at du bruger de rigtige ord og ikke siger for meget og dermed efterlader et godt indtryk. God fornøjelse!