Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen-erklæring IVS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg er ved at stifte et IVS selskab og har sådan set lavet alt. 
Det eneste jeg mangler for at afslutte min oprettelse hos VIRK er en egen-erklæring hvor jeg skal dokumentere for at der står en f.eks 1 krone i selskabet. 

Som jeg har læse det er det noget jeg skal have min bank eller en advokat til at godkende? 

Jeg har prøvet at sende det videre til min rådgiver men har ikke hørt fra ham i over en ugen nu og kan ikke få fat på ham (nordea) 

Er der en måde hvor jeg kan stifte IVS selskabet uden at min rådgiver skal godkende noget? 

Kan jeg selv lave en egen-erklæring? 

Mvh Michael

Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Du kan godt lave en egen-erklæring, så længe kapitalen er under kr. 25.000,00,- DKK. Hvis du har behov for en skabelon, så kan du sende din mail i en PM. Så sender jeg en til dig :-). 

Dbh, Daniel

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selv godkende og egenerklæring for 1 kr er helt ukompliceret - bare skriv lille dokument om at der er sat 1 krone ind. 
Du bør bruge mere kraft på lige at checke du har fat i alle andre ting OGSÅ - ex læs og check alle 12 punkter af http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html  Der er en del regler og det er IKKE gratis at have selskab - regn ca 5.000 kr om året mindst

Eneste lille ekstra skal være, at med egenerklæring er det vigtigt du kan dokumentere beløbet, uanset hvor lille det er, faktisk ER indbetalt = flyttet fra din cigarkasse og ind i dit selskab. Der er tilfælde, hvor kurator i en lukning kan hævde, at selskabet aldrig har været lovligt stiftet, fordi stifter faktisk ikke kunne bevise kapitalen var indbetalt, og så kræver kurator personlig hæftelse https://johnhannover.blogspot.dk/2017/02/advarsel-til-alle-med-ivs-kan-i-bevise.html med eksempel

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)