Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af affiliate-projekter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 14. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er interesseret i at supplere min nuværende portefølje med en række nye affiliate-projekter. Jeg har - som udgangspunkt - interesse i de fleste nicher og setups i prisklasser fra 0-100.000 kr.

Hvis du ligger inde med ét eller flere spændende sites, så hører jeg rigtig gerne fra dig i PB. Jeg har krav til at både trafik og indtjening skal dokumenteres.

Ser frem til at høre fra jer :-)

Dbh,

Nicolai

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  MLD GROUP ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Jeg skriver til dig for at informere om affiliatenetværket healthtrader.com der tilbyder commissions på op til 50% afhængig af hvilke produkter der er tale om. Min erfaring har vist at denne platform tilbyder nogle af de mest konkurrencedygtige fortjenester til affiliates. Læs eventuelt mere på følgende link: https://www.healthtrader.com/dk/tilbyder/shytobuy?signup=true

Du kan også skrive en privat besked til mig for yderligere info.

Med venlig hilsen,

Martin

moneytalk.dk kan du sammenligne dine lån og få hjælp til at spare penge i hverdagen.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Ohlsen:

Hej!

Jeg er interesseret i at supplere min nuværende portefølje med en række nye affiliate-projekter. Jeg har - som udgangspunkt - interesse i de fleste nicher og setups i prisklasser fra 0-100.000 kr.

Hvis du ligger inde med ét eller flere spændende sites, så hører jeg rigtig gerne fra dig i PB. Jeg har krav til at både trafik og indtjening skal dokumenteres.

Ser frem til at høre fra jer :-)

Dbh,

Nicolai

Har du tjekket saxis.dk? :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)