Opkøb af affiliate-projekter - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Affiliate marketing hjælp & gode råd "

Opkøb af affiliate-projekter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 5
Fra Haderslev
Tilmeldt 14. mar 17
Indlæg ialt: 1

Skrevet 14-03-2017 kl. 22:57

Hej!

Jeg er interesseret i at supplere min nuværende portefølje med en række nye affiliate-projekter. Jeg har - som udgangspunkt - interesse i de fleste nicher og setups i prisklasser fra 0-100.000 kr.

Hvis du ligger inde med ét eller flere spændende sites, så hører jeg rigtig gerne fra dig i PB. Jeg har krav til at både trafik og indtjening skal dokumenteres.

Ser frem til at høre fra jer :-)

Dbh,

Nicolai

Amino-karma 6
Tilmeldt 9. apr 14
Indlæg ialt: 3

Martin LD
Skrevet 20-03-2017 kl. 17:31

Hej Nicolai,

Jeg skriver til dig for at informere om affiliatenetværket healthtrader.com der tilbyder commissions på op til 50% afhængig af hvilke produkter der er tale om. Min erfaring har vist at denne platform tilbyder nogle af de mest konkurrencedygtige fortjenester til affiliates. Læs eventuelt mere på følgende link: https://www.healthtrader.com/dk/tilbyder/shytobuy?signup=true

Du kan også skrive en privat besked til mig for yderligere info.

Med venlig hilsen,

Martin

Amino-karma 4.552
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.169
Amino Plus Amino Ekspert SystemAdministrator
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet 21-03-2017 kl. 10:22

Nicolai Ohlsen:

Hej!

Jeg er interesseret i at supplere min nuværende portefølje med en række nye affiliate-projekter. Jeg har - som udgangspunkt - interesse i de fleste nicher og setups i prisklasser fra 0-100.000 kr.

Hvis du ligger inde med ét eller flere spændende sites, så hører jeg rigtig gerne fra dig i PB. Jeg har krav til at både trafik og indtjening skal dokumenteres.

Ser frem til at høre fra jer :-)

Dbh,

Nicolai

Har du tjekket saxis.dk? :)

De bedste hilsner

Rasmus

Aktuel med den praktiske iværksætterbog 'Det lille skridt' som anbefales af nogle af de mest succesfulde iværksættere i Danmark.

Pt. er jeg ansat i Dinero hvor jeg op til vores salg til Visma var partner :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Affiliate marketing hjælp & gode råd
Besøg vores andre hjemmesider :
lll