Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af APP

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der kan give et bud på hvilken investering det ville kræve at lave en APP, der via GPRS kan henvise (inkl. navigation hertil) dig til den enhver tid nærmeste forhandler - eks. hjemmefra din privat adresse?  

På forhånd tusinde tak :) 

Vh Jesper

Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at det er umuligt at svare konkret, men er det 10.000,- - 50.000,- eller 100.000,-? :) :) 

Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Over 100.000 :) Med mindre du finder en freelancer eller en ''billig'' virksomhed i udlandet eller her. 

Men sådan noget skal du pas på med, især freelancer, da de kan bare stjæle din ide eller ikke gøre det ordentligt, da du skulle helst være med under ''selve'' udviklingen og se om alt bliver gjort som du ønsker osv.

Jeg har være selv i kontakt med et app udviklings firma, og de sagde at det mindste pris, er 75.000 - selv for den helt basale app. Du skal have en 'prototype' klar, så du kan vise udvikleren den, så de kan se om den kræver meget og det ville være nemmere for dem at sætte pris for det og så kan de følge den. 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Seriøst 100.000+ ? Tænker at det er meget basalt at bruge en GPS - samt ligge nogle forhandler punkter ind.. Andre der er enige i at det er prisen ? :) 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har skrevet knap 40 ord om hvad din app skal kunne og ud fra det ønsker du et prisoverslag - det er jo fuldstændig umuligt.

- Skal den virke både til iOS, Android og Windows phone?
- Skal der laves et design, hvis ja hvor mange korrekturrunder skal der være,
- Hvor mange forhandlerdata er der, skal de indsamles/bearbejdes, kan du levere dem i et excel-ark eller håndskrevet på en serviet
- Skal du have hjælp til at få den lagt ud på App Store, Google Play etc.
- Navigation skriver du, der kan jo være hundrevis af timer i det når ambitionsniveauet ikke er beskrevet.
- Skal der være administrationssystem til data
- Skal der være log/statistik på brugen 
- Etc. etc etc.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked, kan godt se jeg mangler noget specifikation af produktet. Jeg prøver at lave en ny tråd, så snart jeg har fået lidt hjælp til at identificerer løsningen :) 

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias
Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mathias :) 

Jeg kommer retur ...

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)