Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv bedre service, og tjen flere penge!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Bliv min næste emnegiver, og tjen ekstra penge til din virksomhed!

Jeg er installatør hos Verisure privat alarmer, og forsøger at udvide mit netværk, og søger derfor virksomheder eller personer som er i kontakt med kunder på deres privat adresse eller små erhverv op til sikrings niveau 20. Du kan f.eks. være håndværker eller ejendomsmægler.

Samarbejdet er meget simpelt i sin enkelthed. For hvert emne du/I giver mig, og som efterfølgende resulterer i et salg for mig, bliver du/i honoreret med 1.000kr. ex moms. pr stk.

Det eneste du/i skal gøre, er at spørge om kunden har overvejet privat alarm i deres hjem, og herefter give mig kontaktoplysninger på kunden, med deres samtykke. Herefter arrangerer jeg et uforpligtende møde med kunden. Det vil kun tage få minutter af jeres arbejdstid, men vil helt sikkert anses som ekstra god service overfor kunden og i sidste ende gøre at du tjener lidt mere.

Ring eller skriv til mig på 23 33 36 71 eller simon.l.jorgensen@dansikring-direct.dk hvis du kunne være interesseret, der er ingen krav til hvor mange emner der bliver generet.

M.v.h.

Simon Jørgensen

 

Kort om Verisure:

Verisure er det nye navn på Dansikring Directs privatalarm. Hvert 30. sekund installeres et Verisure-system et sted i verden. Faktum er, at vores privatalarm er den mest installerede i Europa. Takket være et stort fokus på kvalitet og service er vores kunder blandt de mest tilfredse i branchen.

Med vores fremtidssikre platform og spændende, professionelle servicesamarbejde kan vi tilbyde vores kunder et unikt sortiment af privatalarmer og produkter og tjenester til det opkoblede smarte hjem.

www.verisure.dk

Tilmeldt 20. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hva med jylland ? 

kan nemlig se du er fra kbh

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)