Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til import tiladelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg er i gang med at skulle åbne min egen webshop, og kommer til at skulle importere en del hjem fra kina, asien osv, og har læst mig frem til at man skal have en del dokumenter i orden, men synes det hele er lidt indviklet, så er der nogen der kan hjælpe mig frem til hvilke dokumenter jeg skal have og hvor jeg skaffer dem, og hvor den det forgår med betaling osv

Håber der er nogle kloge hoveder derude, der kan hjælpe mig på vej :)

Hilsen Katrine

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 15:57

KatrineV:
har læst mig frem til at man skal have en del dokumenter i orden, men synes det hele er lidt indviklet,

Hvad er det for dokumenter du mener du skal have ?

Udover  at have et firma ( Enkeltmands, IVS , Aps, A/S eller I/S) skal du være importør registreret,  Har du et CVR nr. kan du på WEB reg. importør registrere dig danske simpelt.

Spørg endelig hvis der er noget du ikke forstår.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46618
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:59

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:07

Har bare læst at der er noget med momsbetalinger når man impotere, og forskellige ting man skal betale ? :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 14:04

Man skal naturligvis betale told når man importere, momsen skal ikke betales hvis du er moms registreret.  udover det kan der komme f.eks punkafgifter alt afhængig af hvad type vare der importeres.

Du bør nok sætte dig lidt bedre ind i de helt fundamentale regler ting inden du begynder at lege importør.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)