Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til selvangivelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg er totalt grøn indenfor det her, med at skulle lave en udvidet selvangivelse - og er kommet lidt op at toppes med rubrik 111/112 og rubrik 117.

Jeg har haft min virksomhed (enkeltmandsvirksomhed) i 5 måneder hvorefter jeg har besluttet mig for at lukke den efterfølgende. I den tid har jeg tjent 262 kroner og haft undgifter for 1432 kroner (webshop/køb af tema). 

Når jeg prøver at skrive 1170 ind i rubrik 112 (underskud i selvstændig virksomhed før renter og før overførsel til konto for opsparet overskud) får jeg en besked om jeg skal udfylde rubrik 117 (rente udgifter i virksomhed) - jeg har virkelig ingen idé om hvad jeg skal skrive der :-)

Håber i kan give mig en hånd søde Amino :)!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:22

hvis du ikke har haft nogen- så vil 0 klare problemet da renter beskattes personligt - der kan være andre der fordrer et 0 og du kan skulle udfylde rubrikker om evt køb af aktiver (computer osv) som du selv har skullet købe ud igen - men det sker først for det år du har lukket (ex har du lukket her i 2017 først så sker det for 2018) Har du lukket i 2016 skal du have fluenben for at "lukket virksomhed under året" så du får lukke rubrikkerne frem

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:12

Så skriver jeg bare et 0 - det er de eneste ting jeg har købt til firmaet :) Lukkede i 2016 :)

Og tak for svarret :D!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)