Jeg søger en leverandør af lædervarer til hest (og hund). Sadelmager eller importør eller.... Send en PM og vi tager den derfra. Jeg har ikke prototyper jeg kan fremsende, men det er rimeligt standard det jeg ønsker.
Det er et krav at det er læder af god kvalitet og produceret under ordentlige forhold.
Jeg søger en leverandør af lædervarer til hest (og hund). Sadelmager eller importør eller.... Send en PM og vi tager den derfra. Jeg har ikke prototyper jeg kan fremsende, men det er rimeligt standard det jeg ønsker.
Det er et krav at det er læder af god kvalitet og produceret under ordentlige forhold.
Hilsen Louise E
Hej Louise
Er det helt almindelige stadard vare du søger eller er det en der kan producere for dig udfra dine specificationer ?
Jeg søger faktisk begge dele. I praksis skal det nok specialproduceres ud fra mine mål/ønsker, men hvis man allerede har en produktion af lædervarer til hest etableret er det standardprodukter, der kan sys efter de teknikker/snit man ellers syr efter. Jeg søger et sadelmagerværksted, der kan producere mindre partier til mig (2-5 modeller, 2-3 størrelser, 2-3 farver). Gerne i udlandet, men af "nordisk/engelsk kvalitet"
Jeg håber at du kan forstå at jeg ikke kan lægge mine tegninger ud her og detaljeret redegøre for hvad ændringerne består i .