Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af lædervarer (rideudstyr)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en leverandør af lædervarer til hest (og hund). Sadelmager eller importør eller.... Send en PM og vi tager den derfra. Jeg har ikke prototyper jeg kan fremsende, men det er rimeligt standard det jeg ønsker.

Det er et krav at det er læder af god kvalitet og produceret under ordentlige forhold. 

Hilsen Louise E

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 14:00

Louise E:

Hej

Jeg søger en leverandør af lædervarer til hest (og hund). Sadelmager eller importør eller.... Send en PM og vi tager den derfra. Jeg har ikke prototyper jeg kan fremsende, men det er rimeligt standard det jeg ønsker.

Det er et krav at det er læder af god kvalitet og produceret under ordentlige forhold. 

Hilsen Louise E

Hej Louise

Er det helt almindelige stadard vare du søger eller er det en der kan producere for dig udfra dine specificationer ?

Hilsen

Ravn

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:24

Jeg søger faktisk begge dele. I praksis skal det nok specialproduceres ud fra mine mål/ønsker, men hvis man allerede har en produktion af lædervarer til hest etableret er det standardprodukter, der kan sys efter de teknikker/snit man ellers syr efter. Jeg søger et sadelmagerværksted, der kan producere mindre partier til mig (2-5 modeller, 2-3 størrelser, 2-3 farver). Gerne i udlandet, men af "nordisk/engelsk kvalitet"

Jeg håber at du kan forstå at jeg ikke kan lægge mine tegninger ud her og detaljeret redegøre for hvad ændringerne består i Stick out tongue.

Hilsen Louise E

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 20:46

Hej Louise

Kan du sige noget om hvor store mængder der er tale om, og hvor befinder vi os mht. kvalitet / pris ?

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)