Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lanceringstilbud på tekster - Din Tekstforfatter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej kære Amino'er,

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at give jer, på Amino, et tilbud i forbindelse med lanceringen af Din Tekstforfatter - før kendt som SEO-fabrikken og/eller Tekst-menageriet(5 års erfaring på bagen).

Tilbuddet lyder på 10% intro-rabat på alle ordre, på tekstopgaver, i resten af marts til alle på jer, her på Amino. Dette tages i brug med kuponkoden: amino

Herindunder gælder blandt andet:

- On-site materiale i form af: produktbeskrivelser, kategoribeskrivelser, blogindlæg, Facebook-opdateringer og alle former for tekstforfatning på hjemmesider/webshops.
Normalpris: 35 øre pr. ord eksl. moms.

- Off-site materiale i form af: SEO-artikler og linkbuilding artikler.
Normalpris: 20 øre pr. ord eksl. moms.

- NYT: Nu tilbyder vi også køreklare WordPress hjemmesider - velegnet til opstart af affiliate-sider og lignende. Kontakt gerne for eksempler/referencer.
Normalpris: 2500,- eksl. moms – lancerings- og Aminopris: 1900,-

Passionerede og unikke tekster, dét er kendetegnet for vores tekstprodukter. Vi har mange tekstforfattere tilknyttet, som har hver deres baggrund, kompetencer og interesser. Denne brede vifte af dygtige tekstforfattere giver os en særlig diversitet, som vi mener giver vores kunder muligheden for netop passionerede og lidenskabelige tekster - en af de ting, som vi mener gør præcis vores tekstfirma specielt.

For de nysgerrige: Valget om at lancere et nyt navn sker på baggrund af flere ting. For det første har forhenværende CEO – direktør, Mikkel Preisler, valgt at trække sig fra roret, og har dermed betroet mig med denne spændende stilling. I forbindelse med dette, så har det været det mest oplagte at lægge de to afdelinger sammen i én. I og med vi nu har en ny ydelse/produkt og jeg ønsker at tage firmaet til nye højder, så var en frisk start og et nyt navn oplagt.  

Jeg håber i vil tage godt imod os :-)

Vedr. bestilling, spørgsmål eller andet, så er I mere end velkomne til at kontakte mig her på Amino eller på mail: Nicky@dintekstforfatter.dk 

De bedste hilsner,

Nicky Søgaard

Adm. direktør

Din Tekstforfatter

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med lanceringen og knæk og bræk med det, det ser rigtig spændende ud :)

Fra Næstved
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det :)

Har du nogen eksempler på tekster?

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud ... Jeg kunne godt bruge ren korrektur læsning - har du en pris på det ? 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool - tillykke med lanceringen. Er det også engelsk materiale, I kan levere?

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye:

Tillykke med lanceringen og knæk og bræk med det, det ser rigtig spændende ud :)

Tusind tak Kristian, vi er rigtig glade for resultatet - håber alt vel nede i det eksotiske Chiang Mai! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Tillykke med det :)

Har du nogen eksempler på tekster?

Hej Kim - tusind tak!

Normalt giver vi ikke referencer ud, da vi er underlagt NDA'er med vores kunder. Dog har jeg et eksempel til at ligge, som jeg gerne vil sende til dig, hvis det er. Skriv gerne til mig i en PB eller på nicky@dintekstforfatter.dk

MVH,

Nicky Søgaard

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Schriver http://Cloudify.biz:

Det ser godt ud ... Jeg kunne godt bruge ren korrektur læsning - har du en pris på det ? 

Hej Jacob,

Mange tak!

Jeg har lige tilladt mig at sende dig en PB vedr. korrekturlæsning :-)

MVH,

Nicky

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Din Tekstforfatter Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rued:

Cool - tillykke med lanceringen. Er det også engelsk materiale, I kan levere?

Hej Rued,

Tusind tak! :-)

Det kan du tro. Vi har flere tekstforfattere tilknyttet, som bl.a. har været bosiddende i engelske lande i årrækker og har leveret en del engelsk tekstarbejde til kunder.

Skriv endelig en PB her på amino eller smid en mail på nicky@dintekstforfatter.dk, så kan vi tage en uforpligtende dialog om engelske tekster :-) 

MVH,

Nicky Søgaard

Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Nicky og hans tekstarbejde. Vi har fået flere rigtig gode tekster fra ham på både dansk og tysk :-)

Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)