Hej alle sammen Jeg søger en til at lave et webdesign. Der skal være et udkast klar indenfor få dage. Designet er til et community site, men mere info følgere ved henvedelse. Så sider en freelancer, eller for den sagsskyld en anden, som kan ordne det hurtigt og billigt! Så tag kontakt til mig hurtigst muligt via faran@uniqo.dk eller 6062 7720! Uniqo Systems |
Webdesiger/Grafiker søges! HASTER!
- 1
LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil
Har smid en mail. Er altid billig |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Billig og hurtig hænger ikke sammen, ihvertfald slet ikke hvis du vil have et pænt resultat. Jeg kan varmt anbefale, http://www.ultimedia.dk , vi har arbejdet sammen med dem i mange år efterhånden og kan på det varmeste anbefale dem :) Kvaliteten er i top og prisen er også deroppe af men de er givet godt ud de penge :) |
Det er sjovt man altid kan høre en sådan latterlig bemærkning Har ikke haft en kunde som ikke har været glad. Men har den "forsikring" at kunden først betaler efter varen er leveret... Derved har kunden garanti for et godt stykke arbejde |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Haha jeg må altså grine lidt nu. du mener at når jeg betaler min Ferrari til 1 million kroner, og dagen efter går den i stykker og er total smadret i motoren, så har jeg garanti for et godt stykke udført arbejde? Gu har jeg da ej! Jeg har garanti hvis varen går i stykker.. Du kan simpelthen bare ikke bruge den sætning.
|
Jeg har forsøgt atsende dig en mail, men den går ikke rigtig igennem.. - jeg har en designer, som formentilg kan have et udkast klar inden for 24 timer. Smid mig en mail på ms@onlinefactory.dk |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense