Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddannelsens begrænsninger?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere! :-) 

Jeg står i den situation, hvor jeg er i gang med en videregående bachelor/ sundhedsuddannelse. Der har ”desværre” fulgt mig den tanke det sidste år siden jeg startede, at jeg ikke rigtig kan finde mig til rette i uddannelsen. Beskrivelsen er lidt at jeg føler den hæmmer eller måske bare bremser min iværksætterside lidt (jeg har været selvstændig i godt 4 år), hvilket er med min praksis, som jeg brænder for.

Klinikken kan selvfølgelig ikke få så meget opmærksomhed som den burde, da uddannelsen tager meget tid. Og der kommer mit lille ”problem”…

Nu skal jeg ikke skildre med at uddannelser ikke er godt for iværksættere! Kæmpe respekt for vores støtte med SU og alt det arbejde studierne ligger i os. Men jeg føler mig bare mere tilpas i iværksætteriet, hvilket i sikkert også kan genkendeJ I min verden er iværksætteri jo egentlig også uddannelse i høj grad, som bygger os op som selvstændige personer på utrolig mange områder. Men det er så en uddannelse der kræver at vi selv bygger og finder vores vej i.

Har i stået i samme situation med at vælge uddannelse fra for så at kunne arbejde med det i har bygget op eller vil bygge op? Eller har i taget tyren ved hornene og bare kørt uddannelsen færdig for så at kunne koncentrere jer om firmaet? Eller har i en helt tredje idé eller holdning?

Det ligger lidt op til en åben debat, for er det bare mit hoved der er blevet alt for indgroet i iværksætteri og det at kunne styre tingene selv, eller er vi bare en type mennesker der har enormt svært ved at indordne os under en 4 årig stram uddannelse? :-) 

Håber i vil komme med en masse gode indlæg, og forhåbentlig kan nogle eller mange af jer genkende min problematik.

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)