|
Jeg har købt en stor grund i kvistgård nord for Kbh, (lige syd for Helsingør), og skal nu til at bygge på den. Planen er at bygge en hal på 650 m2 hvor af ca 200 m2 skal være kontor samt yderligere 200 m2 kontor på 1.sal =450 m2 lager og 400 m2 kontor. Jeg skal selv bruge 300 m2 lager og 175 m2 kontor. Jeg driver et mindre anlægagartner firma som skal flytte derop, det er planen at lave en udstillings have langs indkørslen, således at alt gartnerfirmaets rod er gemt godt væk. selve grunden er indhegnet med 2 meter højt hegn med 3 rækker piktråd på toppen hele grunden er tv overvåget, der kommer alarm på alle døre, porte og vinduer, samt lys på grunden i aften og natte timerne. så sikkerheden er i top, det er ikke fordi der er meget kriminalitet i området, men fordi jeg ikke gider at have indbrud og tyveri. (Hellere bruge penge på sikring, end tid, penge og besvær på oprydning, politi og forsikring.)
Med det korte og det lange er at jeg ville høre om der er basis for at udleje disse lokaler, der er mulighed for at opdele bygningen i flere små lejemål. Jeg er meget åben overfor ider og indput. Det vil også være muligt at leje udendørs lagerplads. |
Kontor og lager i Kvistgård...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem