Hvad synes i om det nye forside design?
|
Aaah...
Lækkert!
Den er uden tvivl meget bedre og mere stilren. Det er noget man kan bruge! :)
God vind med sitet!
Hvad synes i om det nye forside design?
|
Aaah... |
Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games
Syntes at jeres gamle var godt, men dette er super flot . Misundelse herfra |
Nydeligt. Gennemført visuelt værk. Der kunne godt være lidt mere luft mellem de forskellige elementer på forsiden. Det virker en anelse tungt. Prøv at begrænse antallet af produkter på forsiden.
|
Umiddelbart ligner det noget upersonligt design du har købt hos Templatemonster og sat op med for meget flash. Og så alligevel. Når man har været på siden et stykke tid går det op for en, at det er logisk og flot sat op, og man kommer hurtigt i næsten samme stemning som havde man været i en fysisk forretning. Synes jeg. ;-) Mvh. Artemis
|
Utroligt enig - Førstegangs indtrykket er ret dårligt det er gråt i gråt og upersonligt men når man så tænker lidt over det med "professionelle briller" på kan man godt se logikken i opbygningen. Dog tror jeg du med fordel kunne overveje en løsning hvor du får tonet din grå baggrund voldsomt ned - evt. at trække den over i en markant lysere grå. Eller muligvis ligge dit indhold ind i en farvet baggrund med en bagbaggrund der blender ind i siderne eller noget. Derudover så er dine mouseovers med det grå noget som jeg stadig ikke forstår - Hvorfor formindske fokus på det man har musen på? Lav en lys/hvid kant istedet der sætter indholdet endnu mere i fokus. |