Hej Tim. Jeg lavede et Facebookopslag, som virkelig fik knald på - mere end 200 likes og kommentarer. Følgende skrev jeg:
"Hey.... vil du med, udvikler?
🎉
🚀
💥
I al ydmyghed, så er en udvikler det eneste, der mangler, før dette bliver KICK-FUCKING-ASS!
*Delinger osv. er værdsat - jeg vil finde ham/hende, der skal være udvikleren!
:)
Beskrivelse af projektet:
Jobtilunge.dk er en online platform, hvor unge kan søge job (13-25). Virksomheder betaler for annoncering, og både enkelte jobannoncer, klippekort (adgang til 5 jobannoncer) og pakkeløsning (bannerannoncering) er solgt. De unge er ikke et problem at fange; dem har jeg gennem Facebook, nyhedsbrev, SEO osv. Det meste arbejde for mig er B2B. F.eks. til markedsføring mod de unge har jeg lanceret www.ungeavisen.dk, der bringer nyheder til unge - herpå er det OGSÅ mulighed for salg af bannerannonce samt naturligvis reklamer for Jobtilunge.dk, hvor målgrupperne stemmer overens.
Hvad har jeg gjort indtil videre?
- ....få etableret en prototype og allerede skabt omsætning
- ....kommet i snak med større kunder, der kan træde til og aflægge ordre, når det nye website er klar.
- ....etableret mig et netværk på markedet samt fået en fornemmelse, erfaring og viden for og indenfor markedet.
- ...personlig branding, hvor jeg holder foredrag om at være ung iværksætter på bl.a. folkeskoler.
Og hvad kommer jeg til at sørge for?
- Markedsføring; sociale medier, SEO, tekstskriveri mv.
- Det administrative; bogføring, moms
- Kundekontakt og -service
- Salg
- Idé-generering og produktudvikling (kan du selvfølgelig også bidrage med)
Hvad håber jeg, du kan?
- Programmere vores hjemmeside færdig og videreudvikle (Umbraco-løsning)
- Hvem ved? Måske app-udvikling på et senere tidspunkt
- Sparring
Hvem er jeg?
Jeg er 17 år, og derved evner jeg at sætte mig ind i de tanker, unge gør sig. Og i al ydmyghed må jeg indrømme, at jeg er sku dygtig til det her - specielt efter et par måneder med prototypen, hvor der har været måde proof of concept og proof of business i et lille omfang. Det faktum, jeg brænder for det her, er måske ikke nødvendigt at sætte ord på - det håber jeg, at du allerede kan fornemme. Min arbejdsuge er ikke 37 timer; lad mig blot sige det sådan. Og jeg har 110% troen på, st hvis en udvikler kommer med, bliver dette Danmarks næste KÆMPE iværksættersucceshistorie.
Jeg glæder mig til at høre fra dig!"