Vi er blevet kontaktet af Seed Forum, de har gennemgået vores virkosmhed, og har tildelt os 'top-rating' - alt sammen fint og dejligt. Jeg er dog fuldstændig i tvivl om hvem de er. Jeg kan finde en masse sider i Google, hvor de beskriver sig selv eller hvor det fortælles at de kommer og præsenterer. Men jeg kan ikke rigtig finde nogle referencer på dem, andet end dem der ligger på deres egen hjemmeside.
Er der nogle af jer, som har talt med dem eller som kender nogle der har været i gennem deres finansierings-møder.
Mange hilsner
Anders www.SpotAJob.dk
eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.
Tak for svaret. Ja, det eneste jeg kan finde er reklame/pr de selv har plantet. Jeg kunne godt tænke mig at få noget info fra folk som har været i kontakt med dem, og som ikke indgår i deres presse kit ;-)
Men ja, ambassaden i London er da en form for kvalitetsstempel - selvom ambassaderne ikke er de mest kritiske ...
Jeg leder videre ... grundlæggende er mit problem, at jeg ikke kan lide, at virksomheder skal betale penge for at pitche på deres matching-møder. Det burde da være investorerne. Det er dem som har pengene, og dem som leder efter gode cases at investere i. Derudover kan de vel ikke være interesseret i kun at se de virksomheder, som kan betale for at deltage?? Det koster immervæk 2400 EUR - også en slags penge ;-)
/Anders
eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.